Η μόδα είχε ανάγκη τη συνεργασία της Gucci με την Adidas

Η συλλογή Exquisite Gucci γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στη φόρμα γυμναστικής και το κοστούμι, με τις ευλογίες της Adidas.

Υψηλή ραπτική, χρώμα, πολλή έμπνευση από την αθλητική ένδυση και μία κάποια -απολαυστική- υπερβολή. Αυτές οι λέξεις, σίγουρα κάπως πρόχειρα, περιγράφουν τη συλλογή Exquisite Gucci που αποτελεί τη φίνα πρόταση του Alessandro Michele για τη σεζόν Φ/Χ 2022, η οποία είναι σαν να μας λέει ότι δεν χρειάζεται να διαλέξουμε ανάμεσα στο leisure και το business -στην πραγματικότητα ιδιοσυγκρασιακά festive- look. 

Η μόδα είχε ανάγκη τη συνεργασία της Gucci με την AdidasDaniele Venturelli / Getty Images

Υψηλή Ραπτική - Sportswear, σημειώσατε Χ

Οι συνεργασίες ανάμεσα σε mega brands, γενικώς, αποτελούν μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές στη βιομηχανία της μόδας, είτε αυτές έχουν να κάνουν με το λανσάρισμα ενός 'αποκλειστικού' μοντέλου sneakers, είτε με ολόκληρες συλλογές ρούχων, όπως έγινε στην Gucci Aria, με την 'ένωση' των οίκων Gucci και Balenciaga.

GUCCI RUNWAYDaniele Venturelli / Getty Images

Η αλήθεια, βέβαια, ειδικώς, σύμφωνα με το ισπανικό Esquire, είναι ότι οι συνεργασίες που φέρνουν τα πάνω κάτω στον κόσμο της μόδας είναι εκείνες ανάμεσα σε οίκους πολυτελείας και brands αθλητικού εξοπλισμού. Ας σκεφτούμε π.χ. το τι συνέβη όταν ο οίκος Dior ανακοίνωσε την Air Dior, τη συλλογή που περιελάμβανε τα πρώτα Air Jordan 1 με τη luxury γαλλική υπογραφή, που κόστιζαν, τα φθηνότερα, περίπου 2.000 Ευρώ.

> Διάβασε ακόμα: 1921, το άρωμα για τα 100 χρόνια Gucci

Exquisite Gucci

Πλέον, είναι η σειρά του οίκου Gucci να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των media με τη συνεργασία του με την Adidas.

GUCCI RUNWAYDaniele Venturelli / Getty Images

Στο show για την psycho chic/glam rock/pop baroque/άλλοι χαρακτηρισμοί που μας διαφεύγουν συλλογή Exquisite Gucci, λοιπόν, παρουσιάστηκαν κάτι θεσπέσια φαντεζί κοστούμια/σύνολα, διακοσμημένα με τα logo και τα λοιπά διακριτικά-αναγνωριστικά της γερμανικής πολυεθνικής εταιρείας.

Επιπλέον, από την ένωση του logo των δύο εταιρειών δημιουργήθηκε ένα καινούργιο, αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη συλλογή.

> Διάβασε ακόμα: Logomania, η τάση της σεζόν;

Εκτός από τα κοστούμια, στην κολεξιόν ξεχώρισαν οι κάλτσες, οι μπαντάνες και εννοείται τα sneakers (από εκεί, συνήθως, μπαίνει το χρήμα στα ταμεία), που δεν ήταν παρά μία πραγματικά σπουδαία επανερμηνεία των θρυλικών Gazelle.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.