
Η μόδα είχε ανάγκη τη συνεργασία της Gucci με την Adidas
Η συλλογή Exquisite Gucci γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στη φόρμα γυμναστικής και το κοστούμι, με τις ευλογίες της Adidas.
Υψηλή ραπτική, χρώμα, πολλή έμπνευση από την αθλητική ένδυση και μία κάποια -απολαυστική- υπερβολή. Αυτές οι λέξεις, σίγουρα κάπως πρόχειρα, περιγράφουν τη συλλογή Exquisite Gucci που αποτελεί τη φίνα πρόταση του Alessandro Michele για τη σεζόν Φ/Χ 2022, η οποία είναι σαν να μας λέει ότι δεν χρειάζεται να διαλέξουμε ανάμεσα στο leisure και το business -στην πραγματικότητα ιδιοσυγκρασιακά festive- look.
Daniele Venturelli / Getty Images
Υψηλή Ραπτική - Sportswear, σημειώσατε Χ
Οι συνεργασίες ανάμεσα σε mega brands, γενικώς, αποτελούν μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές στη βιομηχανία της μόδας, είτε αυτές έχουν να κάνουν με το λανσάρισμα ενός 'αποκλειστικού' μοντέλου sneakers, είτε με ολόκληρες συλλογές ρούχων, όπως έγινε στην Gucci Aria, με την 'ένωση' των οίκων Gucci και Balenciaga.
Daniele Venturelli / Getty Images
Η αλήθεια, βέβαια, ειδικώς, σύμφωνα με το ισπανικό Esquire, είναι ότι οι συνεργασίες που φέρνουν τα πάνω κάτω στον κόσμο της μόδας είναι εκείνες ανάμεσα σε οίκους πολυτελείας και brands αθλητικού εξοπλισμού. Ας σκεφτούμε π.χ. το τι συνέβη όταν ο οίκος Dior ανακοίνωσε την Air Dior, τη συλλογή που περιελάμβανε τα πρώτα Air Jordan 1 με τη luxury γαλλική υπογραφή, που κόστιζαν, τα φθηνότερα, περίπου 2.000 Ευρώ.
> Διάβασε ακόμα: 1921, το άρωμα για τα 100 χρόνια Gucci
Exquisite Gucci
Πλέον, είναι η σειρά του οίκου Gucci να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των media με τη συνεργασία του με την Adidas.
Daniele Venturelli / Getty Images
Στο show για την psycho chic/glam rock/pop baroque/άλλοι χαρακτηρισμοί που μας διαφεύγουν συλλογή Exquisite Gucci, λοιπόν, παρουσιάστηκαν κάτι θεσπέσια φαντεζί κοστούμια/σύνολα, διακοσμημένα με τα logo και τα λοιπά διακριτικά-αναγνωριστικά της γερμανικής πολυεθνικής εταιρείας.
Επιπλέον, από την ένωση του logo των δύο εταιρειών δημιουργήθηκε ένα καινούργιο, αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη συλλογή.
> Διάβασε ακόμα: Logomania, η τάση της σεζόν;
Εκτός από τα κοστούμια, στην κολεξιόν ξεχώρισαν οι κάλτσες, οι μπαντάνες και εννοείται τα sneakers (από εκεί, συνήθως, μπαίνει το χρήμα στα ταμεία), που δεν ήταν παρά μία πραγματικά σπουδαία επανερμηνεία των θρυλικών Gazelle.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.