
Μία ωδή της H&M στους άντρες με αυθεντικό στυλ
Με οδηγό την αειφορία, η νέα συλλογή Edition by της H&M γιορτάζει τη δύναμη της προσωπικής έκφρασης.
Η H&M παρουσιάζει τη νέα συλλογή Edition by, μία ωδή στους τολμηρούς άντρες με αυθεντικό στυλ. Τηρώντας τη δέσμευσή της για πρωτοποριακό σχεδιασμό και υλικά — η νέα έκδοση περιλαμβάνει καθημερινά κομμάτια κατασκευασμένα από οργανικά και ανακυκλωμένα υλικά, καθώς και πρωτοποριακές φυτικές βαφές.
Η αειφορία ως πηγή δημιουργικής καινοτομίας
'Το σημείο εκκίνησης για κάθε συλλογή Edition είναι να καινοτομούμε στο πλαίσιο του έργου μας για την αειφορία. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά αυτής της σεζόν ήταν να συμπεριληφθούν φυτικές τεχνικές βαφής. Κλασικά ανδρικά κομμάτια και υπέροχα λειτουργικά σχέδια για καθημερινές εμφανίσεις δημιουργούν ένα μοντέρνο look για το οποίο είμαστε πολύ περήφανοι', δήλωσε με αφορμή το λανσάρισμα της συλλογής ο Ross Lydon, επικεφαλής σχεδιασμού ανδρικών ενδυμάτων στην H&M.
Η συλλογή συνδυάζει στοιχεία workwear, gorpcore και streetwear, εστιάζοντας σε χρηστικά σχέδια που ξεχωρίζουν τόσο λόγω της αισθητικής τους όσο και της λειτουργικότητας.
> Διάβασε ακόμα: Όλα τα mega brands στηρίζουν την LGBTQI+ κοινότητα
Η χρωματική παλέτα χαρακτηρίζεται από τη χρήση καινοτόμων φυτικών βαφών. Μια πρωτοποριακή τεχνική κατά την οποία τα υφάσματα επεξεργάζονται με φυτικά εκχυλίσματα, φυσικό άργιλο, φυσική ρητίνη και φυσικά ένζυμα για να δημιουργήσουν όμορφα οργανικά χρώματα χωρίς τη χρήση χημικών ουσιών.
> Διάβασε ακόμα: Στα H&M για το απόλυτο δερμάτινο perfecto
Σε αρμονία με τη συνεχή δέσμευση της H&M για ένα πιο κυκλικό μέλλον, η πλειονότητα της συλλογής περιλαμβάνει κομμάτια που είναι φτιαγμένα από ένα μόνο υλικό ώστε να μπορούν εύκολα να ανακυκλωθούν σε νέα ρούχα όταν κλείσει ο κύκλος ζωής τους.
Star items: Το υδατοαπωθητικό μπουφάν, το τζην ύφασμα και τα μπλουζάκια
Ένα κομμάτι που ξεχωρίζει στη συλλογή είναι το υδατοαπωθητικό μπουφάν, κατασκευασμένο από 100% ανακυκλωμένο νάιλον, σε έντονο πορτοκαλί χρώμα με μεγάλες τσέπες που είναι κατάλληλο για εμφανίσεις στην πόλη και την εξοχή.
Παρόν σε μπουφάν, παντελόνι και ολόσωμη φόρμα, το τζην ύφασμα σε αυτή τη συλλογή επαναπροσδιορίζει το μέλλον χρησιμοποιώντας ένα πιο αειφόρο μείγμα βιολογικού και ανακυκλωμένου βαμβακιού.
Με τις υπερμεγέθεις εφαρμογές τους, τις απαλές αποχρώσεις και τα φυσικά επιμεταλλωμένα ασημένια κουμπιά — αυτά τα παραδοσιακά workwear ρούχα είναι ό,τι πιο σύγχρονο.
Τα μπλουζάκια ολοκληρώνουν την εμφάνιση με την αβίαστα φαρδιά εφαρμογή τους, επίσης εξ ολοκλήρου από οργανικό και ανακυκλωμένο βαμβάκι και φυτικές βαφές.
Info
Η συλλογή αποτελείται από 23 κομμάτια και 3 αξεσουάρ που θα είναι διαθέσιμα στο hm.com και σε επιλεγμένα καταστήματα από τις 10 Μαρτίου 2022.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.