
Chicago Air Jordan 2, τα πιο ποθητά sneakers της χρονιάς
Ένα θρυλικό αθλητικό παπούτσι ετοιμάζεται για επιστροφή και όλοι, μοιραία, το θέλουν.
Ψηλά, πολύ ψηλά στις λίστες των προτεραιοτήτων του Jordan Brand για το επόμενο διάστημα είναι το status των Air Jordan 2. Το μάλλον λησμονημένο μοντέλο αθλητικών παπουτσιών αποτελούσε για πολλά χρόνια αντικείμενο -μεγάλης- συζήτησης για τους fans της μάρκας και, κυρίως, για τους συλλέκτες. Μέρος της στρατηγικής της θυγατρικής της Nike ήταν να παρατάξει μια ισχυρή σειρά συνεργατών, συμπεριλαμβανομένων των Virgil Abloh, A Ma Maniere, J Balvin, Maison Château Rouge και Union LA. Αποτέλεσμα, ήταν να δημιουργηθεί τεράστιο hype, που κορυφώνεται με το λανσάρισμα 'Chicago' Air Jordan 2, που αναμένονται το ερχόμενο φθινόπωρο και από πολλούς θεωρούνται τα sneakers της χρονιάς.
Από τα παρκέ του ΝΒΑ στην pop κουλτούρα
Τα πρώτα Air Jordan 2 κυκλοφόρησαν το 1986, αμέσως μετά τα Air Jordan 1. Φυσικά, αυτός που τα "έβγαλε στη βιτρίνα" δεν ήταν άλλος από τον Michael Jordan, στα παρκέ του ΝΒΑ. Σχεδόν αμέσως, άρχισαν να πουλούν σαν τρελά, ακόμη κι αν η αρχική τους τιμή ήταν τσιμπημένη για την εποχή. Μάλιστα, εξαντλήθηκαν πολύ πιο γρήγορα από τους προκατόχους τους.

Όλα άλλαξαν το 1994, όταν κάποιος έκλεψε το καλούπι του παπουτσιού, με τη Nike να προσπαθεί, μάταια, να το επανεφεύρει. Μία διαδικασία που εξελίχθηκε σαν μία ιδιόμορφη, εμπορική, κατάρα του Τουταγχαμών: Το Air Jordan 2 σταμάτησε ξαφνικά να πουλά, με το Air Jordan 1 να εξελίσσεται σε best seller. Φέτος λοιπόν, Nike και Jordan αποφάσισαν να ξορκίσουν αυτή την κατάρα.

Η βασική τριχρωμία θα παραμείνει η ίδια: Το λευκό-κόκκινο-μαύρο των Chicago Bulls, με το πρώτο χρώμα να είναι εκείνο που θα πρέπει να κυριαρχεί, τουλάχιστον σε ποσοστό 51% επί του παπουτσιού - σύμφωνα πάντοτε με τις προδιαγραφές που έχει θέσει η ίδια η εταιρεία.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγο για κυκλοφορία τους στις 22 Οκτωβρίου και αρχική τιμή τα $200.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.