
Ο γάμος του Brooklyn Beckham έμοιαζε με fashion show του Dior
Πατέρας, γαμπρός κι αδέρφια, όλοι εμφανίστηκαν με Dior looks ραμμένα στα μέτρα τους.

Οι Βρετανοί έχουν τη βασιλική οικογένεια και τους γάμους-υπερπαραγωγή των μελών της για να δημιουργούν σαματά ανά την υφήλιο, έχουν όμως και τους Beckhams που ξέρουν να παίζουν το παιχνίδι του σύγχρονου θεάματος στα δάχτυλα, ως 'αστικά' role models της γηραιάς Αλβιώνας στον υπόλοιπο κόσμο. Από τον υπέροχα κιτσάτο γάμο της Victoria και του David, το 1999, όταν οι δυο τους παντρεύτηκαν πανέμορφοι μέσα στο ψεύτικο μαύρισμά τους σε ένα κάστρο, μέχρι αυτόν του Brooklyn Beckham και της Nicola Peltz, πριν από μερικές ημέρες, σε μια παράκτια έπαυλη στη Φλόριντα, κάποια πράγματα έχουν αλλάξει, βέβαια, ως προς το πώς να κάνεις έναν γάμο που θα περάσει στην ιστορία.
Το κόστος του γάμου
Ο γάμος με τους διάσημους καλεσμένους (πήγε και η Eva Longoria) λέγεται ότι κόστισε συνολικά 3,5 εκατομμύρια δολάρια κι εμείς ευχόμαστε όσοι τα έσκασαν να τον χάρηκαν ή τουλάχιστον να πιάσουν τόπο τα λεφτά τους, μιας και κάθε γάμος, όταν μιλάμε για celebrities που ζουν από την εικόνα τους, αποτελεί και μια καλή διαφήμιση.
Το στυλ των αντρών της οικογενείας των Beckhams
Ο πατέρας της φαμίλιας, ο David, κατά πώς λένε τα gossip ρεπορτάζ (ωραία που πρόφερε τη λέξη 'ρεπορτάζ' η Όλγα Τρέμη, πόσο μας λείπει από την TV), συνεχίζει να αποτελεί τον ορισμό της κομψότητας και της γοητείας (πάνε οι εποχές που τον αποκαλούσαν metrosexual).
Τα ίδια ρεπορτάζ λένε ότι τα μήλα έπεσαν κάτω από τη μηλιά και οι γιοι του που μεγάλωσαν κι έγιναν 'ολόκληροι κύριοι' ενσαρκώνουν τον ιδεότυπο του ευγενούς νεαρού gentleman.
> Διάβασε ακόμα: O Brooklyn Beckham και επίσημως στο club των παντρεμένων
Oh, Dior...
Το ιταλικό Esquire, για παράδειγμα, γράφει ότι ο γαμπρός είναι σαν να βγήκε από τη σελίδα 6 της New York Post, στην οποία κατά καιρούς έχουν τυπωθεί εικόνες των πιο θρυλικών ζευγαριών του παγκοσμίου jet set.
Το μαύρο μάλλινο κοστούμι που φόρεσε, εννοείται πως ήταν ραμμένο πάνω του. Το σακάκι με τα μυτερά πέτα 'έκλεινε' με μία ασημένια αλυσίδα και στο τσεπάκι του φιγούραρε μία διπλωμένη με αλφάδι λευκή ποσέτ.
Ανάμεσα στο λευκό πουκάμισο με το ομόχρωμο παπιγιόν και το σακάκι 'χώρεσε' ένα βαμβακερό γιλέκο, πάλι λευκό. Στα μπατζάκι του παντελονιού του η 'ρίγα' ήταν από μετάξι. Όσον αφορά τα υποδήματά του; Ήρθαν κι έδεσαν: ένα ζευγάρι derbies από μαύρο, λουστραρισμένο δέρμα.
> Διάβασε ακόμα: Ένα ζευγάρι Vans για τον David Beckham
Παρόμοια ήταν και τα looks του πατέρα και των αδερφών του, χωρίς ποσέτ και διακοσμητική αλυσίδα, με μαύρο παπιγιόν αντί για λευκό. Όλα, εννοείται, με την υπογραφή του οίκου Dior, λες και πήγαν να περπατήσουν σε ντεφιλέ αντρικής μόδας.
Η εικόνα και των τεσσάρων τους είναι αυτή των ακαταμάχητων, τέλειων και ευτυχισμένων αντρών, των βασιλόπουλων χωρίς τη βούλα. Φτου τους, να μην τους ματιάσουμε.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.