Το νέο image της Bershka στο The Mall Athens είναι εμπειρία

Η νέα 'εικόνα' της Bershka έφτασε στην Αθήνα και μας έχει αφήσει με το στόμα ανοιχτό.

Η Bershka άνοιξε την Πέμπτη 28 Απριλίου το ανανεωμένο της κατάστημα και έκανε το ντεμπούτο της με το νέο image της μάρκας για πρώτη φορά στην Αθήνα. Το σημείο πώλησης βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens στο Μαρούσι.

Το κατάστημα διαθέτει χώρο πώλησης 692 m2 και προσφέρει στους πελάτες τις τελευταίες συλλογές και τάσεις, καθώς και τις πιο σύγχρονες εμπειρίες και υπηρεσίες της Bershka, χάρη στην τεχνολογία με την οποία έχει εξοπλιστεί, συμπεριλαμβανομένων led οθονών που εμπνέουν και δίνουν μεγαλύτερο δυναμισμό σε ολόκληρο τον χώρο.

Το νέο image της Bershka στο The Mall Athens είναι εμπειρία

Δίνοντας έμφαση πάντα στην καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού, το κατάστημα έχει 26 δοκιμαστήρια και έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο online collect.

Η Bershka Andares, η οποία έχει τις τελευταίες εξελίξεις στην οικολογική αποδοτικότητα, παρουσιάζει επίσης τη νέα εικόνα της μάρκας, εμπνευσμένη από εικόνες της φύσης και δίνοντας προτεραιότητα στην προβολή των συλλογών, μέσα από χώρους που λειτουργούν ως 'ελκυστικές εσωτερικές προθήκες'.

BERSHKA

Η εσωτερική αρχιτεκτονική

Το Bershka Andares είναι ένα μοναδικό κατάστημα. Όλα τα στοιχεία που το συνθέτουν έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά γι' αυτό, με θεαματικό αποτέλεσμα σε οπτικό επίπεδο. Το δάπεδο, οι τοίχοι και η οροφή έχουν επεξεργαστεί με το ίδιο φυσικό υλικό που μαρτυρά την αρχιτεκτονική του καταστήματος. Αυτή η νέα υφή παράγει μια αίσθηση ζεστασιάς, ομοιομορφίας και καινοτομίας σε όλο τον χώρο.

> Διάβασε ακόμα: 7 επιλογές για να ντυθείς λες και βγήκες από το Metaverse

Σε αντίθεση με αυτό το γήινο υλικό, τα ρούχα τοποθετούνται σε ένα βιομηχανικό υλικό από ψυχρό χάλυβα το οποίο, ως ουδέτερο και ομοιόμορφο φύλλο, σχηματίζει ένα 'σύνολο origami'. Η δημιουργία ενός ουδέτερου χώρου όπου τα ρούχα και τα χρώματά τους είναι πρωταγωνιστές είναι ένας από τους πιο αξιόλογους χώρους του νέου καταστήματος.

BERSHKA

Τα έπιπλα 

Τα έπιπλα που χρησιμοποιούνται παίζουν με τον συνδυασμό δύο υλικών, το ένα ζεστό και το άλλο ψυχρό, προσεγγίζοντας το concept του καταστήματος. Οι λακαριστοί σωλήνες σιδήρου είναι για να κρατούν τα ενδύματα και τα πέτρινα στηρίγματα ως βάση των επίπλων επιτυγχάνουν τη μέγιστη διαφάνεια και ουδετερότητα για να αναδειχθεί το προϊόν.

> Διάβασε ακόμα: H Bershka ενώνει τις δυνάμεις της με τον C. Tangana

Μια σειρά εγκαταστάσεων που υποστηρίζονται από οθόνες LED συνοδεύουν τα έπιπλα, δημιουργώντας μια νέα εμπειρία αγορών. 


Info: Η Bershka διαθέτει 27 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα και αυτό του The Mall Athens είναι το πρώτο με το νέο image.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.