Adidas x Gucci, ο θρίαμβος του logo
Ο Alessandro Michele έκανε το θαύμα του και πάλι ακροβατώντας ανάμεσα στην υψηλή ραπτική και την παρωδία της.
Τα items της συλλογής Adidas x Gucci τα είδαμε στην πασαρέλα, πολύ πριν κάνουν την εμφάνισή τους στα καταστήματα, κάτι που αναμένεται να γίνει στις 7 Ιουνίου. Μέχρι να γίνουν διαθέσιμα προς πώληση, όμως, έχουμε μία ακόμα ευκαιρία να τους ρίξουμε την πιο προσεκτική ματιά μας, χάρη σε μία στουντιακή φωτογράφιση που παραπέμπει στα 80s και αποθεώνει τη συνύπαρξη των logo των δύο mega brands.
Μία ολοκληρωμένη συλλογή Adidas x Gucci για όλ@
Στο παρελθόν τέτοιες συνεργασίες αφορούσαν συνήθως τη δημιουργία ενός μόνο κομματιού ή μιας capsule collection, με περιορισμένη έκταση. Αυτή τη φορά όμως ο Alessandro Michele είπε να πάει τα πράγματα, κατά πώς το συνηθίζει, λίγο παραπέρα, φτιάχνοντας μια ολοκληρωμένη κολεξιόν που, εννοείται, απευθύνεται σε όλα τα ανθρώπινα όντα, καθώς στου Gucci δεν κάνουν διαχωρισμούς, το gender-free το έχουν στο τσεπάκι. Σε αυτή, μπορεί να βρει κανείς τα πάντα, από φουστάνια και καπέλα μέχρι sneakers και τσάντες.
Η συνύπαρξη των logo
Όλα τα υπέροχα αυτά κομμάτια φέρουν τα διακριτικά χαρακτηριστικά τόσο της Adidas όσο και της Gucci, τα οποία δεν είναι και τόσο διακριτικά. Για την ακρίβεια, πρωταγωνιστούν, είτε με το μέγεθος είτε με την επανάληψή τους. Κάπως, δηλαδή, σαν να υπάρχουν πάνω στα προς πώληση αγαθά για να αποθεώσουν την ίδια τη συνεργασία, ως concept.
Για να γίνει πιο κατανοητό αυτό το concept πρέπει να αναφερθεί κάτι που γράφτηκε στο ιταλικό Esquire: Δεν πρόκειται για τον θρίαμβο του athleisure πάνω στην υψηλή ραπτική ή το αντίθετο. Αυτό που αποθεώνεται είναι τα ίδια τα brands, η υπνωτική δύναμη και η παγκόσμια αναγνωρισμότητά τους.
> Διάβασε ακόμα: Logomania, η τάση της σεζόν;
Η φωτογράφιση για το lookbook
Τα φωτεινά χρώματα (των ρούχων/υποδημάτων/αξεσουάρ αλλά και των backdrops), οι αισθητικές αναφορές στους καταλόγους αθλητικής ένδυσης των 80s και οι πλαστικές πόζες των μοντέλων ίσως σε κάνουν να αναρωτηθείς για τις προθέσεις του Michele, το αν στοχεύει στην εξύψωση, την παρωδία, και στα δύο ή σε κάτι άλλο. Να σημειωθεί, έχει σημασία, ότι τη φωτογράφιση την υπογράφει η ανατρεπτική Carlijn Jacobs κι ότι εδώ ο όρος της ανατροπής έχει νόημα, δεν πρόκειται για βερμπαλισμό.
Τα sneakers
Από όλα τα κομμάτια, αυτό που ξεχωρίσαμε είναι ένα ζευγάρι Adidas Gazelle που έχει πάνω του το άγγιγμα της Gucci ή, μάλλον, της Gucci του Alessandro Michele. Γιατί σταθήκαμε σε αυτό; Καλό ερώτημα. Ίσως γιατί είναι το πλέον φορέσιμο item μέσα σε όλο αυτό το καλειδοσκόπιο των τρελών, πολύχρωμων και φουλ στο logo σχεδίων.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Kissha Jewelry | A New Name in the City, A New Kind of Shine
Ένα δώρο καρδιάς πρέπει να είναι τέλειο. Το τέλειο κόσμημα λοιπόν, είναι Kissha: Φρέσκο, ιδιαίτερο και μοναδικό, όσο premium είναι για εμάς και αποδέκτης του.
H χριστουγεννιάτικη συλλογή του IUMAN είναι τολμηρή, κομψή και απροσδόκητη
Κάθε κομμάτι διηγείται μία ιστορία, σχεδιασμένη για όσους θέλουν να ζήσουν τα Χριστούγεννα με προσωπικότητα και ελαφρότητα.
15 διάσημοι που υπήρξαν μακρυμάλληδες με επιτυχία - ή και όχι
Για κάποιους από αυτούς, δε γνωρίζαμε καν πως είχαν ποτέ τους μακριά μαλλιά.
Γραφει Νικη ΚοντομηναPaul Smith Loves Barbour: Όταν η βρετανική κομψότητα αποκτά νέο, τολμηρό λεξιλόγιο
Η νέα συλλογή Paul Smith x Barbour AW25 φέρνει μια σύγχρονη ματιά στα εμβληματικά jackets της Barbour, με απρόβλεπτες αποχρώσεις, patchwork λεπτομέρειες και παιχνιδιάρικο βρετανικό ύφος.
H Tom Tailor παρουσιάζει τη νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η συλλογή FW25 αντλεί έμπνευση από την απλότητα της καθημερινότητας, δίνοντας έμφαση στα ποιοτικά υλικά, τη λειτουργικότητα και τον συνδυασμό πρακτικότητας με στιλ.
Superdry Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025: Ένα Νέο Κεφάλαιο στη Βρετανική Κληρονομιά
Η Superdry αποκαλύπτει τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025, με ανανεωμένα κλασικά, νέα υλικά, μοντέρνα πανωφόρια και το φρέσκο λογότυπο Superdry & Co που σηματοδοτεί μια νέα εποχή.




