Adidas x Gucci, ο θρίαμβος του logo

Ο Alessandro Michele έκανε το θαύμα του και πάλι ακροβατώντας ανάμεσα στην υψηλή ραπτική και την παρωδία της.

Τα items της συλλογής Adidas x Gucci τα είδαμε στην πασαρέλα, πολύ πριν κάνουν την εμφάνισή τους στα καταστήματα, κάτι που αναμένεται να γίνει στις 7 Ιουνίου. Μέχρι να γίνουν διαθέσιμα προς πώληση, όμως, έχουμε μία ακόμα ευκαιρία να τους ρίξουμε την πιο προσεκτική ματιά μας, χάρη σε μία στουντιακή φωτογράφιση που παραπέμπει στα 80s και αποθεώνει τη συνύπαρξη των logo των δύο mega brands.

Adidas x Gucci, ο θρίαμβος του logoCarlijn Jacobs for Gucci

ADIDAS X GUCCICarlijn Jacobs for Gucci

Μία ολοκληρωμένη συλλογή Adidas x Gucci για όλ@

Στο παρελθόν τέτοιες συνεργασίες αφορούσαν συνήθως τη δημιουργία ενός μόνο κομματιού ή μιας capsule collection, με περιορισμένη έκταση. Αυτή τη φορά όμως ο Alessandro Michele είπε να πάει τα πράγματα, κατά πώς το συνηθίζει, λίγο παραπέρα, φτιάχνοντας μια ολοκληρωμένη κολεξιόν που, εννοείται, απευθύνεται σε όλα τα ανθρώπινα όντα, καθώς στου Gucci δεν κάνουν διαχωρισμούς, το gender-free το έχουν στο τσεπάκι. Σε αυτή, μπορεί να βρει κανείς τα πάντα, από φουστάνια και καπέλα μέχρι sneakers και τσάντες.

ADIDAS X GUCCICarlijn Jacobs for Gucci

Η συνύπαρξη των logo

Όλα τα υπέροχα αυτά κομμάτια φέρουν τα διακριτικά χαρακτηριστικά τόσο της Adidas όσο και της Gucci, τα οποία δεν είναι και τόσο διακριτικά. Για την ακρίβεια, πρωταγωνιστούν, είτε με το μέγεθος είτε με την επανάληψή τους. Κάπως, δηλαδή, σαν να υπάρχουν πάνω στα προς πώληση αγαθά για να αποθεώσουν την ίδια τη συνεργασία, ως concept.

ADIDAS X GUCCICarlijn Jacobs for Gucci

Για να γίνει πιο κατανοητό αυτό το concept πρέπει να αναφερθεί κάτι που γράφτηκε στο ιταλικό Esquire: Δεν πρόκειται για τον θρίαμβο του athleisure πάνω στην υψηλή ραπτική ή το αντίθετο. Αυτό που αποθεώνεται είναι τα ίδια τα brands, η υπνωτική δύναμη και η παγκόσμια αναγνωρισμότητά τους.

> Διάβασε ακόμα: Logomania, η τάση της σεζόν;

Η φωτογράφιση για το lookbook

Τα φωτεινά χρώματα (των ρούχων/υποδημάτων/αξεσουάρ αλλά και των backdrops), οι αισθητικές αναφορές στους καταλόγους αθλητικής ένδυσης των 80s και οι πλαστικές πόζες των μοντέλων ίσως σε κάνουν να αναρωτηθείς για τις προθέσεις του Michele, το αν στοχεύει στην εξύψωση, την παρωδία, και στα δύο ή σε κάτι άλλο. Να σημειωθεί, έχει σημασία, ότι τη φωτογράφιση την υπογράφει η ανατρεπτική Carlijn Jacobs κι ότι εδώ ο όρος της ανατροπής έχει νόημα, δεν πρόκειται για βερμπαλισμό.

ADIDAS X GUCCICarlijn Jacobs for Gucci

Τα sneakers 

Από όλα τα κομμάτια, αυτό που ξεχωρίσαμε είναι ένα ζευγάρι Adidas Gazelle που έχει πάνω του το άγγιγμα της Gucci ή, μάλλον, της Gucci του Alessandro Michele. Γιατί σταθήκαμε σε αυτό; Καλό ερώτημα. Ίσως γιατί είναι το πλέον φορέσιμο item μέσα σε όλο αυτό το καλειδοσκόπιο των τρελών, πολύχρωμων και φουλ στο logo σχεδίων.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.