Maurice Kamara, o πιο επιδραστικός trendspotter του TikTok

Δουλεύει ως πωλητής σε luxury boutique της Νέας Υόρκης και η Madonna ψάχνει να τον βρει για να συνεργαστούν.

Δεν κάνει κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί ο Maurice Kamara με το The People Gallery, το προσωπικό του project, αλλά το κάνει με τρελό ενθουσιασμό, με το δικό του ένστικτο, με τον δικό του τρόπο και, δυστυχώς ή ευτυχώς, χωρίς να ζει από αυτό. Ναι, είναι στον ελεύθερό του χρόνο που ψάχνει να βρει τους πιο ξεχωριστά στιλάτους ανθρώπους της Νέας Υόρκης και να τους πείσει να του ποζάρουν για ένα σύντομο βίντεο, στο οποίο επιδεικνύουν τα ρούχα τους ενώ απαντούν σε ένα ανώδυνο, δικό του ερωτηματολόγιο σχετικό με τη μόδα και το lifestyle. Κατά τ' άλλα, έχει και morning job. Δουλεύει σε μια luxury boutique στο Σόχο

Maurice Kamara, o πιο επιδραστικός trendspotter του TikTok Instagram @thepeoplegallery_

Τα μοντέλα του έχουν κάτι το "τραβηχτικό"

Τους real people που φιλμάρει τους επιλέγει με το προσωπικό του ένστικτο, θέλει κάτι να τον τραβήξει σε αυτούς, δεν τον ενδιαφέρουν τα πανάκριβα ή εξαντρίκ ρούχα που συνήθως φοράνε αλλά να έχει η προσωπικότητά τους κάτι το σπέσιαλ. Βέβαια, αφού η δουλειά του έγινε γνωστή -το προφίλ του στο TikTok έχει αυτή τη στιγμή (οι συγκεκριμένες γραμμές φράφονται τον Σεπτέμβριο του 2022) γύρω στους 624.000 followers, ενώ στο Instagram 162.000- υπάρχουν άνθρωποι που ψάχνουν να τον εντοπίσουν στις "πιάτσες" του, με σκοπό να τους φωτογραφίσει.

Οι διάσημοι παίρνουν σειρά

Βέβαια, το ότι φωτογραφίζει real people δεν σημαίνει πως σνομπάρει τους λιγότερο ή περισσότερο διάσημους, ούτε τις συνεργασίες με mega brands. Σε ένα από τα βίντεό του, μάλιστα, βλέπουμε τη Michèle Lamy, μια γυναίκα-σύμβολο της γαλλικής κουλτούρας και μόδας που ο ίδιος φαίνεται, αν δεν είναι "μαγειρεμένες" οι ερωτήσεις που της κάνει, να αγνοεί το ποια είναι.

Η Lamy, btw, μιας και έφερε η κουβέντα το όνομά της, συμμετείχε και σε ένα από τα τρία βίντεο του έργου Virtual Embalming του Frederik Heyman, που παρουσιάστηκε στην έκθεση Plásmata: Bodies, Dreams, and Data της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, στο Πεδίον του Άρεως, το περασμένο καλοκαίρι. 

To project του έχει μοδικό, κοινωνιολογικό και εικαστικό ενδιαφέρον, πέραν του ότι το feed του είναι ένα ποτάμι που ξεχυλίζει από στιλιστική έμπνευση για τους ανά τον κόσμο party people και το fashion crowd. Στο παρελθόν, ανάλογα της τεχνολογίας που τότε επικρατούσε projects κατέγραψαν με αμεσότητα την ορμή νεανικών υποκουλτούρων, όπως των club kids.

> Διάβασε ακόμα: Influencers, οι νέοι reality stars;

Πλέον, ο Kamara έχει πολλές προτάσεις για συνεργασίες. Όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του, μεγάλοι οίκοι μόδας τον έχουν καλέσει για να καλύψει τα fashion shows τους, κάτι που έχει ήδη κάνει για τον Marni, ενώ ενδιαφέρον για να δουλέψει μαζί του έχει εκδηλώσει ακόμα και η Madonna

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.