Ferrari μεταξύ υψηλής ραπτικής και τόλμης

Ο Rocco Iannone σχεδιάζει για τη Ferrari ρούχα μίνιμαλ και εξτραβαγκάντ.

Γράφει: Τίμος Σαλαμές 28 Σεπτεμβρίου 2022

Μπορεί το όνομα Ferrari να σου λέει πολλά αλλά το πιο πιθανό είναι να μην το έχεις καθόλου συνδεδεμένο με την υψηλή ραπτική. Κι όμως. Η περίφημη ιταλική βιομηχανία των πολυτελών αυτοκινήτων είναι υπεύθυνη και για έναν "οίκο μόδας", ο οποίος φτιάχνει ρούχα που δεν έχουν καμία σχέση με ό,τι θα περίμενες να δεις. Όπως θα διαπιστώσεις κοιτώντας τις φωτογραφίες που ακολουθούν, από το ντεφιλέ για τη σεζόν Α/Κ 2023, που παρουσιάστηκε στο Giorgio Gaber Opera House, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, τα ρούχα της Ferrari ακολουθούν έναν τελείως διαφορετικό αισθητικό δρόμο από τα luxury cars. 

Ferrari μεταξύ υψηλής ραπτικής και τόλμηςFilippo Fior / Gorunway.com

Οι λέξεις και η ποίηση μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο...

Το show ξεκίνησε με τα φώτα σβηστά. Στη συνέχεια, άρχισε να προβάλλεται ένα φιλμ με την υπογραφή της Floria Sigismondi, που απεικόνιζε τις ακτές του ωκεανού, τον ατελείωτο ουρανό, το προφίλ μιας μητρόπολης και την καρδιά μιας καταιγίδας. 

FERRARI RUNWAYFilippo Fior / Gorunway.com

Πρωταγωνιστές του φιλμ ήταν τα key items της συλλογής, ενώ μία φωνή, σε voice-over, προέτρεπε τα μοντέλα να ακολουθήσουν τους στόχους τους και να "μη σταματήσουν να πιστεύουν ότι οι λέξεις και η ποίηση μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο". Στη συνέχεια οι κουρτίνες σηκώθηκαν και τα μοντέλα ξεχύθηκαν στον χώρο.

> Διάβασε ακόμα: Cargo pants, απευθείας από το Λονδίνο

Μινιμαλισμός και υπερβολή

Ο Rocco Iannone, ως δημιουργικός διευθυντής της Ferrari φαίνεται να έχει ζυγίσει τα πάντα όσον αφορά τα ρούχα της κολεξιόν, με τον σύγχρονο ιταλικό μινιμαλισμό να συνομιλεί με τη στιλιστική υπερβολή.

FERRARI RUNWAYFilippo Fior / Gorunway.com

Οι γραμμές των ρούχων είναι oversized, κάτι που επιτρέπει τον συνδυασμό του κλασικού με το streetwear.

> Διάβασε ακόμα: 10 μαθήματα αντρικού στυλ από την Inès de la Fressange

Τα υφάσματα είναι ελαφριά και με ροή, ενώ η χρωματική παλέτα εννοείται ότι πριμοδοτεί το κίτρινο και το κόκκινο -που είναι τα χρώματα της Ferrari, άλλωστε- αλλά και το μαύρο, το μπλε, το ασημί, το λαδί και το μπεζ. 

Από: Esquire IT

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.