4,5 εκατ. δολάρια από τον Leonardo DiCaprio σε vegan sneakers

Το brand Loci και τα sneakers του έκαναν τον Αμερικανό σταρ του σινεμά να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Το ότι πολλοί mega celebrities είναι πωρωμένοι με τα ωραία, τα iconic και τα ακριβά sneakers, οι περισσότεροι από εμάς, το γνωρίζουμε. Αυτό που δεν ξέραμε μέχρι τώρα είναι η ύπαρξη του νέου (μετράει μόνο 15 μήνες ζωής), εναλλακτικού και vegan brand Loci, που τα sneakers του (και όχι μόνο) τα έχουν φορέσει αστέρες όπως ο Ben Affleck και ο Leonardo DiCaprio, με τον τελευταίο να επενδύει πρόσφατα 4,5 εκατομμύρια δολάρια υπέρ της Loci.

Χώρα κατασκευής: Πορτογαλία

Τα προϊόντα του eco brand κατασκευάζονται στην Πορτογαλία με υλικά που έχουν παραχθεί στην Ευρώπη, ενώ ένα τυπικό ζευγάρι από τα πολυπόθητα πλέον sneakers του κοστίζει γύρω στα 165 δολάρια.

Ο DiCaprio, που είναι γνωστός ακτιβιστής, δήλωσε για την επένδυση που έκανε: "Είμαι περήφανος που επενδύω στη Loci, ένα brand που είναι αφιερωμένο στην ελαχιστοποίηση του αρνητικού αντίκτυπού του στο περιβάλλον και που εστιάζει στη δημιουργία cruelty-free και ηθικών υποδημάτων".

> Διάβασε ακόμα: Τα πιο κομψά βιώσιμα sneakers

Η ισχύς εν τη ενώσει

Η αληθινή δέσμευση του Leonardo DiCaprio στο περιβάλλον υπήρξε ένα στοιχείο-κλειδί για τους ιδιοκτήτες και ιδρυτές του brand. "Σήμερα, η βιωσιμότητα αποτελεί ένα buzzword", δήλωσε ο Marketing Director του, Philippe Homsy. "Εμείς θέλουμε η Loci να ξεχωρίσει από όλον αυτόν τον θόρυβο και να κρινόμαστε από τις πράξεις μας. Γι' αυτό και δεν θα μπορούσαμε να έχουμε έναν πιο ειλικρινή και αφοσιωμένο μέτοχο από τον Leo". 

> Διάβασε ακόμα: Τα πρώτα sustainable sneakers της Louis Vuitton

Να σημειωθεί ότι η Loci κατασκευάζει sneakers από πιστοποιημένα πλαστικά που έχουν συλλεχθεί από τους ωκεανούς και έχουν ανακυκλωθεί. Επιπλέον, το brand εστιάζει σε μηνιαίους κύκλους παραγωγής (αντί για ολόκληρες σεζόν), με σκοπό να μειώσει τα απορρίμματα και τον αρνητικό τους αντίκτυπο για τον πλανήτη. Παράλληλα, το 10% των κερδών από τις online πωλήσεις δωρίζεται σε φιλανθρωπικές οργανώσεις που ασχολούνται με τη διατήρηση της άγριας ζωής. 

Από: Esquire Mexico

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.