Η απελευθερωμένη ματαιοδοξία του Harry Styles με τις ευλογίες του οίκου Gucci
Με την καμπάνια για τη συλλογή HA HA HA, ο Harry Styles μεταμορφώνει την αντρική γκαρνταρόμπα σε μια πλατφόρμα ελευθερίας.
Η λιτή ανακοίνωση που συνοδεύει την κυκλοφορία της καμπάνιας για την capsule collection που προέκυψε από τη συνεργασία του Harry Styles με τον οίκο Gucci -και πιο συγκεκριμένα με τον Alessandro Michele- είναι γεμάτη με όμορφες λέξεις: παιχνίδι, φιλία, πάθος. Τα δε ρούχα, τα υποδήματα και τα αξεσουάρ της, συνθέτουν μια ιστορία απελευθερωμένης ματαιοδοξίας, που είναι αποτέλεσμα του κοινού οράματος των δύο στενών φίλων για τη δημιουργία της "γκαρνταρόμπας των ονείρων" του Βρετανού σταρ.
HA HA HA
Η συλλογή HA HA HA παρουσιάστηκε πρώτη φορά τον Ιούνιο του 2022 και όπως έγινε τότε γνωστό το "κακαριστό" της όνομα το οφείλει στη σύζευξη των αρχικών των ονομάτων των δύο αντρών ("H" από το Harry και "A "από το Alessandro). Στην καμπάνια της, αιχμαλωτίζονται στιγμές της ανθρώπινης επιθυμίας για την αρσενική μεταμόρφωση, έτσι όπως αυτή μεταφράζεται από τον "αστέρα με τις πέρλες".
"Είμαι τόσο χαρούμενος που βλέπω αυτό το project να ζωντανεύει. Γνωρίζω τον Alessandro χρόνια τώρα και ήταν πάντοτε ένας από τους αγαπημένους μου ανθρώπους. Πάντα μου δίνει έμπνευση να τον βλέπω να δουλεύει, οπότε αυτή η συνεργασία αποτελεί ξεχωριστή στιγμή για μένα", είπε ο Harry Styles.
> Διάβασε ακόμα: Ο Harry Styles και ο Alessandro Michele έκαναν το bromance τους ρούχα
Εκφραστείτε ελεύθερα
Στην εν λόγω καμπάνια, λοιπόν, ο Harry Styles δεν δανείζει απλώς και μόνο το πρόσωπο και το σώμα του στον οίκο Gucci, αλλά επίσης εκφράζει ένα κομμάτι από το δικό του αισθητικό σύμπαν. Αυτό γίνεται εμφανές από τον τρόπο με τον οποίο παίζει με τα σκηνικά αντικείμενα, αλλά και με τη φυσική χάρη με την οποία χειρίζεται τα αξεσουάρ, χωρίς να δίνει ιδιαίτερη σημασία στο οποιοδήποτε καπέλο ή τσάντα μπαίνει για πρώτη φορά στον κόσμο της αντρικής μόδας.
> Διάβασε ακόμα: Ποιος αποφασίζει τι ρούχα φοράμε; Εμείς, οι σχεδιαστές ή κάποιος αλγόριθμος;
Οι εικόνες και το βίντεο της καμπάνιας, που φέρουν την υπογραφή του Mark Borthwick (σε δημιουργική διεύθυνση του Alessandro Michele και καλλιτεχνική του Christopher Simmonds), εξιστορούν την πορεία μιας συλλογής που, μέσα από την ερμηνεία του Harry Styles, επιδεικνύει την αρσενική ματαιοδοξία χωρίς υποκρισία και ψευδείς ηθικές αναστολές, οι οποίες επιτάσσονται από συμβάσεις. Εικόνα μετά την εικόνα, ο Styles μεταμορφώνει την αντρική γκαρνταρόμπα σε πλατφόρμα ελευθερίας.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Κι όμως, τα ρολόγια στο The Gentlemen κοστίζουν 6 εκατομμύρια λίρες
Όλα όσα αποκάλυψε η στυλίστρια της σειράς του Netflix.
Γραφει Νικη ΚοντομηναUEFA Euro 2024: AXE, Dove Men+Care & Ultrex Σύμμαχοι Περιποίησης στην Μεγαλύτερη Γιορτή Ποδοσφαίρου
Ζήσε την μαγεία του UEFA Euro 2024 και ανακάλυψε πώς μπορείς να βρεθείς κι εσύ στην καρδιά του γηπέδου, πανηγυρίζοντας κάθε γκολ με αυτοπεποίθηση.
Άλλη μία φορά που ζηλέψαμε τα sneakers του Ben Affleck
Δεν υπάρχει αμφιβολία, θέλουμε να μπούμε στη ντουλάπα του και να του τα κλέψουμε, χθες αν γίνεται.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΗ Breitling γιορτάζει μια χρονιά ορόσημο
Και σήμερα, σηματοδοτεί την 25η επέτειο από την πρώτη απευθείας πτήση με αερόστατο σε όλο τον κόσμο με την κυκλοφορία του Aerospace B70 Orbiter.
Τι είναι οι influencers τριχόπτωσης και γιατί πρέπει να τους ακολουθήσεις χθες
Παλεύεις με την τριχόπτωση; Τότε αυτοί οι influencers δουλεύουν για εσένα.
Γραφει Γιαννης ΣπανοςBruce Willis, σε ευχαριστούμε που έκανες τη φαλάκρα cool
O δημοφιλής ηθοποιός βοήθησε στην απενεχοποίηση της φαλάκρας. Βασικά, την έκανε σέξι.
Γραφει Παυλος Κρουστης