Η απελευθερωμένη ματαιοδοξία του Harry Styles με τις ευλογίες του οίκου Gucci

Με την καμπάνια για τη συλλογή HA HA HA, ο Harry Styles μεταμορφώνει την αντρική γκαρνταρόμπα σε μια πλατφόρμα ελευθερίας.

Η λιτή ανακοίνωση που συνοδεύει την κυκλοφορία της καμπάνιας για την capsule collection που προέκυψε από τη συνεργασία του Harry Styles με τον οίκο Gucci -και πιο συγκεκριμένα με τον Alessandro Michele- είναι γεμάτη με όμορφες λέξεις: παιχνίδι, φιλία, πάθος. Τα δε ρούχα, τα υποδήματα και τα αξεσουάρ της, συνθέτουν μια ιστορία απελευθερωμένης ματαιοδοξίας, που είναι αποτέλεσμα του κοινού οράματος των δύο στενών φίλων για τη δημιουργία της "γκαρνταρόμπας των ονείρων" του Βρετανού σταρ.

HA HA HA 

Η συλλογή HA HA HA παρουσιάστηκε πρώτη φορά τον Ιούνιο του 2022 και όπως έγινε τότε γνωστό το "κακαριστό" της όνομα το οφείλει στη σύζευξη των αρχικών των ονομάτων των δύο αντρών ("H" από το Harry και "A "από το Alessandro). Στην καμπάνια της, αιχμαλωτίζονται στιγμές της ανθρώπινης επιθυμίας για την αρσενική μεταμόρφωση, έτσι όπως αυτή μεταφράζεται από τον "αστέρα με τις πέρλες".

Η απελευθερωμένη ματαιοδοξία του Harry Styles με τις ευλογίες του οίκου GucciGucci

"Είμαι τόσο χαρούμενος που βλέπω αυτό το project να ζωντανεύει. Γνωρίζω τον Alessandro χρόνια τώρα και ήταν πάντοτε ένας από τους αγαπημένους μου ανθρώπους. Πάντα μου δίνει έμπνευση να τον βλέπω να δουλεύει, οπότε αυτή η συνεργασία αποτελεί ξεχωριστή στιγμή για μένα", είπε ο Harry Styles.

> Διάβασε ακόμα: Ο Harry Styles και ο Alessandro Michele έκαναν το bromance τους ρούχα

Εκφραστείτε ελεύθερα

Στην εν λόγω καμπάνια, λοιπόν, ο Harry Styles δεν δανείζει απλώς και μόνο το πρόσωπο και το σώμα του στον οίκο Gucci, αλλά επίσης εκφράζει ένα κομμάτι από το δικό του αισθητικό σύμπαν. Αυτό γίνεται εμφανές από τον τρόπο με τον οποίο παίζει με τα σκηνικά αντικείμενα, αλλά και με τη φυσική χάρη με την οποία χειρίζεται τα αξεσουάρ, χωρίς να δίνει ιδιαίτερη σημασία στο οποιοδήποτε καπέλο ή τσάντα μπαίνει για πρώτη φορά στον κόσμο της αντρικής μόδας.

> Διάβασε ακόμα: Ποιος αποφασίζει τι ρούχα φοράμε; Εμείς, οι σχεδιαστές ή κάποιος αλγόριθμος;

HA HA HA CAMPAIGNGucci

Οι εικόνες και το βίντεο της καμπάνιας, που φέρουν την υπογραφή του Mark Borthwick (σε δημιουργική διεύθυνση του Alessandro Michele και καλλιτεχνική του Christopher Simmonds), εξιστορούν την πορεία μιας συλλογής που, μέσα από την ερμηνεία του Harry Styles, επιδεικνύει την αρσενική ματαιοδοξία χωρίς υποκρισία και ψευδείς ηθικές αναστολές, οι οποίες επιτάσσονται από συμβάσεις. Εικόνα μετά την εικόνα, ο Styles μεταμορφώνει την αντρική γκαρνταρόμπα σε πλατφόρμα ελευθερίας.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Kissha Jewelry | A New Name in the City, A New Kind of Shine

Ένα δώρο καρδιάς πρέπει να είναι τέλειο. Το τέλειο κόσμημα λοιπόν, είναι Kissha: Φρέσκο, ιδιαίτερο και μοναδικό, όσο premium είναι για εμάς και αποδέκτης του.

H χριστουγεννιάτικη συλλογή του IUMAN είναι τολμηρή, κομψή και απροσδόκητη

Κάθε κομμάτι διηγείται μία ιστορία, σχεδιασμένη για όσους θέλουν να ζήσουν τα Χριστούγεννα με προσωπικότητα και ελαφρότητα.

15 διάσημοι που υπήρξαν μακρυμάλληδες με επιτυχία - ή και όχι

Για κάποιους από αυτούς, δε γνωρίζαμε καν πως είχαν ποτέ τους μακριά μαλλιά.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Paul Smith Loves Barbour: Όταν η βρετανική κομψότητα αποκτά νέο, τολμηρό λεξιλόγιο

Η νέα συλλογή Paul Smith x Barbour AW25 φέρνει μια σύγχρονη ματιά στα εμβληματικά jackets της Barbour, με απρόβλεπτες αποχρώσεις, patchwork λεπτομέρειες και παιχνιδιάρικο βρετανικό ύφος.

H Tom Tailor παρουσιάζει τη νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η συλλογή FW25 αντλεί έμπνευση από την απλότητα της καθημερινότητας, δίνοντας έμφαση στα ποιοτικά υλικά, τη λειτουργικότητα και τον συνδυασμό πρακτικότητας με στιλ.

Superdry Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025: Ένα Νέο Κεφάλαιο στη Βρετανική Κληρονομιά

Η Superdry αποκαλύπτει τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025, με ανανεωμένα κλασικά, νέα υλικά, μοντέρνα πανωφόρια και το φρέσκο λογότυπο Superdry & Co που σηματοδοτεί μια νέα εποχή.