
Οι πιο viral στιγμές στον κόσμο της μόδας για το 2022
Όλες οι στιγμές που προκάλεσαν απανωτούς σεισμούς και έκαναν το fashion crowd να χάσει τη γη κάτω από τα πόδια του.
Σε έναν κόσμο εντυπώσεων, όπως εν πολλοίς είναι και αυτός της μόδας, το viral έχει αναδειχθεί σε κάτι σαν αυταξία, ενώ πάμπολλα brands, σχεδιαστές, στιλίστες, influencers και λοιποί παροικούντες την Ιερουσαλήμ βλέπουν το όνομα ή μια ιδέα τους να κάνουν στα ξαφνικά τον γύρο του διαδικτύου. Είτε αυτό προκαλείται από μία μελετημένη στρατηγική μάρκετινγκ είτε, σπανίως, γίνεται τυχαία, δεν χάνουμε κάτι να δούμε τα top πέντε viral moments του 2022, που προκάλεσαν απανωτούς σεισμούς στο fashion crowd.
Η τάση του Barbiecore
Όταν τον Ιούνιο διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες της Margot Robbie ως Barbie και του Ryan Gosling ως Ken, καταγράφηκε αύξηση στις αναζητήσεις για αντικείμενα ροζ χρώματος κατά 416%, όπως διαβάσαμε σε μεγάλο ξένο περιοδικό. Το συγκεκριμένο viral trend αποτελεί επιστροφή μίας τάσης που είχε ζήσει μεγάλες δόξες στις αρχές των tacky 00s, με "πρώτη διδάξασα" την Paris Hilton, που έκανε κι αυτή γερό comeback φέτος, κάνοντας πασαρέλα για τον οίκο Versace.
Η εμφάνιση της Kim Kardashian στο κόκκινο χαλί του Met Gala
Το θέμα φέτος ήταν Gilded Glamor και η Kim Kardashian το τίμησε στριμώχνοντας τις καμπύλες της στο εμβληματικό "φουστανάκι" που είχε βάλει η Marilyn Monroe όταν τραγούδησε στον John F. Kennedy το Happy Birthday. Το τι γράφτηκε στη συνέχεια στα sites και τα social media δεν περιγράφεται, ενώ οι αναζητήσεις για τον σχεδιαστή του συγκεκριμένου ρούχου, τον Bob Mackie, αυξήθηκαν τις εβδομάδες μετά το event κατά 456%.
Όταν η Patagonia "πουλήθηκε στον πλανήτη Γη"
Ο δισεκατομμυριούχος Yvon Chouinard μετέφερε τις μετοχές του brand Patagonia που είχε ο ίδιος και η οικογένειά του στο Patagonia Purpose Trust, για να εξασφαλίσει ότι όλα τα κέρδη θα πηγαίνουν "υπέρ Γης". Όταν τα νέα κυκλοφόρησαν, οι σχετικές αναζητήσεις στο Lyst αυξήθηκαν κατά 42%.
Η στιγμή που η Bella Hadid "ψεκάστηκε" το φόρεμά της
Το φινάλε του ντεφιλέ του οίκου Coperni για τη σεζόν Α/Κ 2023 έκρυβε μία ανατροπή η οποία για τις παλιές καραβάνες σαν του λόγου μας αποτέλεσε ευθεία αναφορά σε μία εμβληματική για την ιστορία της μόδας στιγμή από το show Α/Κ 1999 του Alexander McQueen. Ας τη δούμε στο βίντεο που ακολουθεί:
Στο show του Coperni, βέβαια, υπήρχαν διαφορές, καθώς η Bella Hadid έσκασε μύτη με το εσώρουχο και, σε πραγματικό χρόνο, ο Sébastien Meyer και ο Arnaud Vaillant άρχισαν να την ψεκάζουν με Fabrican, μέχρι να φτιαχτεί πάνω της το φόρεμα που είχαν σχεδιάσει (με τη βοήθεια κάποιων παρατρεχάμενων). Στη συνέχεια, οι αναζητήσεις για τον οίκο τους αυξήθηκαν κατά 3.000%.
Η συνεργασία Jacquemus x Nike
Η συνεργασία ανάμεσα στη Nike και τον οίκο του Simon Porte Jacquemus είδε το φως το αληθινό στις 28 Ιουνίου. Μέσα σε 24 ώρες έγιναν πάνω από 50.000 σχετικά searches και τα κομμάτια της capsule collection ξεπούλησαν μέσα σε μερικά λεπτά.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
6 ιδέες του Giorgio Armani που άλλαξαν την αντρική μόδα
Αποχαιρετάμε τον made in Italy θρύλο που διήνυσε 50 επικά χρόνια στην παγκόσμια ιστορία της μόδας, ρίχνοντας μια ματιά στην προσωπική του συμβολή στο αντρικό ντύσιμο.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληMODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.