
Οι αστροναύτες -όπως κι ο διάβολος- φορούσαν Prada
Η Prada ετοιμάζεται να κατακτήσει (και) το διάστημα.
Η μόδα δεν έχει όρια. Αυτό μας διδάσκει το νέο project της Prada, το οποίο κυριολεκτικά θα φτάσει μέχρι το φεγγάρι. Πράγματι, ο ιστορικός οίκος μόδας, θέλοντας να εξερευνήσει άγνωστα μέχρι τώρα πεδία για τον χώρο, επιστρατεύει όλες του τις δυνάμεις για να δημιουργήσει διαστημικές στολές για τη NASA.
Μόδα και επιστήμη, λοιπόν, είναι η νέα φαινομενικά αταίριαστη σύμπραξη που δεν περιμέναμε να δούμε. Η Prada, όμως, φαίνεται πως θα την κάνει πραγματικότητα μέσα από τη συνεργασία της με την Axiom Space, όπου μαζί θα επιμεληθούν και θα σχεδιάσουν διαστημικές στολές υψηλής τεχνολογίας για την αποστολή Artemis III της NASA, η οποία αναμένεται να μεταφέρει αστροναύτες στη Σελήνη το 2025.
Σχεδιάζοντας διαστημικά κοστούμια υψηλής ραπτικής
Η συμμαχία μεταξύ της Prada και της Axiom Space αποτελεί απόδειξη του προοδευτικού πνεύματος του ιταλικού οίκου μόδας, το οποίο επεκτείνεται πλέον και στην κατάκτηση νέων οριζόντων: του διαστήματος. Ο Lorenzo Bertelli, επικεφαλής μάρκετινγκ του ομίλου Prada , εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για αυτή τη μοναδική ευκαιρία σε δήλωσή του: "Είναι τιμή μας να συμμετέχουμε σε αυτή την ιστορική αποστολή με την Axiom Space".
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού, οι μηχανικοί της Prada θα συνεργαστούν στενά με την ομάδα συστημάτων της Axiom Space για να βελτιώσουν τα υλικά και τα χαρακτηριστικά που είναι κατάλληλα για εξερεύνηση του διαστήματος. Το αποτέλεσμα θα είναι η διαστημική στολή Axiom Extravehicular Mobility Unit (AxEMU), η οποία θα περιλαμβάνει προηγμένες δυνατότητες που θα επιτρέπουν στους αστροναύτες να ζουν και να εργάζονται στη Σελήνη και γύρω από αυτήν.
Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ευελιξία, καλύτερη προστασία από το σεληνιακό περιβάλλον και εξειδικευμένα εργαλεία για τη διεξαγωγή επιστημονικών ερευνών. Α και απαράμιλλο στυλ, φυσικά.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.