
Ο Sergio Araujo κυκλοφόρησε τη δική του συλλογή ρούχων
Για τις ανάγκες της προώθησής τους πόζαραν οι Κώστας Γαλανόπουλος, Afriyie Yeboah Rockson και Nicolas Gonzalez.
Ο Sergio Araujo μόλις εισήλθε στον κόσμο της μόδας. Όχι, δεν αφήνει πίσω του τα γήπεδα, ούτε και την ΑΕΚ αλλά κάνει ένα βήμα μπροστά, εστιάζοντας σε ένα νέο επιχειρηματικό πλάνο.
Ο επιθετικός της ΑΕΚ, μόλις πριν από λίγες ώρες, δημοσίευσε στα προσωπικά του σόσιαλ μίντια ένα βίντεο ανακοινώνοντας έτσι τη συνεργασία του με την ελληνίδα σχεδιάστρια μόδας Στεφανία Βαϊδάνη. Για την ακρίβεια, ο ποδοσφαιριστής ανέβασε στο Instagram το βίντεο για την κολεξιόν που φέρει την υπογραφή του, σε συνεργασία πάντα με το brand Stefania Vaidani, στο οποίο πρωταγωνιστούν μερικά ονόματα που σίγουρα ξέρεις.
Συγκεκριμένα, για τις ανάγκες της προώθησης της συλλογής αυτής, στο βίντεο συμμετείχαν οι Κώστας Γαλανόπουλος, Afriyie Yeboah Rockson και Nicolas Gonzalez φορώντας φυσικά τα ρούχα με την υπογραφή του Sergio Araujo και της Στεφανίας Βαϊδάνη. Οι παίκτες βέβαια, δεν πόζαραν ως μοντέλα. Με λίγα λόγια, δεν έχασαν την επαφή τους με τη μπάλα ούτε για τις ανάγκες αυτού του βίντεο.
Κάνοντας κόλπα με ποδοσφαιρικές μπάλες, οι ποδοσφαιριστές ντύθηκαν με ρούχα από τη συλλογή Sergio Araujo x Stefania Vaidani αναδεικνύοντας τα νέα κομμάτια στο έπακρο.
"Ο Sergio Araujo και η Stefania Vaidani ενώνουν τις δυνάμεις τους. Αυτή η συλλογή σας προσκαλεί να ζήσετε τη διασταύρωση δύο κόσμων: της μόδας και του ποδοσφαίρου. Είναι μια ιστορία δύο κόσμων που συγκλίνουν, δημιουργώντας μια αρμονία που ξεπερνά το ύφασμα και το γήπεδο", γράφει η λεζάντα του ποστ που ανέβασε ο επιθετικός ο οποίος, ομολογουμένως, μπαίνει επιθετικά και στον χώρο της μόδας.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.