Βρήκαμε το μυστικό της γοητείας του Cillian Murphy

Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός εκπροσωπεί τον οίκο Versace.

Ο Cillian Murphy, εκτός από το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του στην υποκριτική, διαθέτει κάτι που είναι περίπλοκο να περιγραφεί, έναν μαγνητισμό από τον οποίο είναι δύσκολο να ξεφύγει κανείς και ο οποίος τον καθιστά έναν από τους ηθοποιούς που φλερτάρει υπέροχα με τη μόδα.

Ο τελευταίος πολυτελής οίκος που έπεσε "θύμα" της γοητείας του, δεν ήταν άλλος από τον Versace, ο οποίος τον επέλεξε για να τον εκπροσωπήσει ως Versace Icon. Αλλά ποιο πραγματικά είναι το μυστικό της γοητείας του; 

Η αλήθεια είναι ότι, όσο πιο απόμακρο θεωρούμε και είναι ένα πρόσωπο, τόσο περισσότερο προκαλεί το ενδιαφέρον μας. Ε, αυτό ακριβώς είναι που συμβαίνει με τον Cillian Murphy. Ένας άνθρωπος που ποτέ δεν έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον γυαλιστερό κόσμο της μόδας και που αντί για μάρκες ανταγωνίζεται στο ντύσιμο. Ένας άνθρωπος που, σε πλήρη αντίθεση με την παγκόσμια επιτυχία του, δεν του αρέσει να τραβάει την προσοχή. Τόσο πολύ που συχνά φαίνεται σχεδόν άβολος -ή και ενοχλημένος-, μπροστά στα φλας των φωτογράφων. 

Το στυλ του λοιπόν, είναι ξεκάθαρο και καθόλου υπερβολικό. Η αλήθεια μάλιστα είναι, πως νομίζουμε ότι έχει στιλίστα μόνο από καθήκον και επειδή είναι μέρος της δουλειάς του. Όταν μπορεί, ακόμα και σε δημόσιες περιστάσεις όπως οι διαφημιστικές περιοδείες και οι τηλεοπτικές εμφανίσεις, ο Murphy προτιμά τις επιμελώς ατημέλητες εμφανίσεις. Και πάντα κρατά ένα χαμηλό προφίλ και τα χέρια στις τσέπες. Μήπως τελικά, είναι απλά θέμα συμπεριφοράς; 

Η συνεργασία με τον Versace

Αν και ίσως θα μπορούσαμε να το περιμένουμε, δεδομένου ότι το φόρεμα που φορούσε τη βραδιά των Όσκαρ ήταν ένα κατά παραγγελία σμόκιν Atelier Versace, με την πρώτη ματιά αυτός ο συνδυασμός φαίνεται λίγο παράξενος. Διότι όπως είπαμε, αυτό που διακρίνει τον συνεσταλμένο Murphy είναι η ντροπαλή του στάση, ενίοτε φευγαλέα και αδιάφορη, και το ουσιαστικό του στυλ. Σε πλήρη αντίθεση λοιπόν με τη χλιδή που συχνά σκιαγραφεί την αισθητική του Versace, αλλά ακριβώς για αυτόν τον λόγο, ο οίκος μόδας τον επέλεξε ως πρεσβευτή της σειράς Icons, η οποία επικεντρώνεται ακριβώς στο ουσιώδες και στο καλοραμμένο ντύσιμο, σε ρούχα δηλαδή που ξεχωρίζουν για τον "καθαρό" και ξεκάθαρο επίσης, σχεδιασμό τους. 

Και εμείς, εννοείται πως εγκρίνουμε

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.