Παπούτσια για breakdancing, η νέα τάση

Τώρα που το breakdancing έγινε ολυμπιακό άθλημα, η Nike είπε να μας "φτιάξει" όλους με τα Nike Jam.

Η Nike παρουσίασε τα πρώτα της παπούτσια για breakdancing, τα Nike Jam. Αυτό σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για το breakdancing, το οποίο ξεκίνησε από τη Νέα Υόρκη τη δεκαετία του 1970 και έκτοτε γοητεύει το κοινό σε όλο τον κόσμο. Τώρα, το άθλημα πρόκειται να αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερο κοινό στην παγκόσμια σκηνή αυτόν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αφού έγινε επίσημο άθλημα.

Καθώς το breaking ανεβαίνει, η Nike εξοπλίζει την αμερικανική ομάδα με το καινοτόμο Nike Jam. Σχεδιασμένο με γνώμονα τους παγκόσμιας κλάσης breakdancers, αυτό το παπούτσι επιδόσεων είναι διαθέσιμο σε κομψό μαύρο και απαλό καφέ. Οι επίσημες εικόνες του Nike Jam κυκλοφόρησαν πρόσφατα στο διαδίκτυο, μετά από μια προεπισκόπηση στην εκδήλωση της Nike για την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι.

Ένα παπούτσι που βελτιστοποιεί την εμπειρία του breakdancing

Παπούτσια για breakdancing, η νέα τάσηInstagram / @hypebeast

Η ανάπτυξη των Nike Jam διήρκεσε πάνω από επτά χρόνια, με εκτεταμένη έρευνα που διεξήχθη στο φημισμένο Nike Sports Research Lab στο Beaverton του Όρεγκον. Επαγγελματίες breakdancers κλήθηκαν να επιδείξουν τις κινήσεις τους, παρέχοντας ανεκτίμητες πληροφορίες στους σχεδιαστές της Nike.

Η Fast Company αναφέρει ότι η Nike έφερε ακόμη και έναν DJ για να δημιουργήσει την τέλεια ατμόσφαιρα κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών. Η ομάδα ανέλυσε σχολαστικά τις κινήσεις των χορευτών και τις επιπτώσεις στα πόδια τους, με στόχο να βελτιώσει την άνεση και την επιστροφή ενέργειας. Το αποτέλεσμα είναι ένα παπούτσι που βελτιστοποιεί την εμπειρία του breakdancing, εξασφαλίζοντας ομαλή απόδοση.

Το Nike Jam διαθέτει μια χαμηλού προφίλ, συμπαγή σιλουέτα, κατασκευασμένη από ένα μείγμα δέρματος και πλεκτού και στηρίζεται σε μια ουσιαστική σόλα από κόμμι. Η γλωττίδα στη φτέρνα και το κλείδωμα των κορδονιών είναι εμπνευσμένα από το Nike Metcon, ένα παπούτσι που έχει σχεδιαστεί για διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης που απαιτεί ευκινησία και ταχύτητα.

Το Nike Jam δεν υπερέχει μόνο στη λειτουργικότητα, αλλά διαθέτει επίσης μια κομψή ρετρό αισθητική, που αποτίει φόρο τιμής στις ρίζες της κουλτούρας του breakdancing στη δεκαετία του 1970 και του 1980.

Το Nike Jam θα είναι διαθέσιμο αργότερα αυτό το καλοκαίρι μέσω της Nike και της εφαρμογής SNKRS, με λιανική τιμή πώλησης τα 120 δολάρια.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.