Τα καλύτερα street style looks από την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης

Όλα όσα θα ορίσουν το αντρικό στυλ τη σεζόν άνοιξη/καλοκαίρι 2019 κατευθείαν από το Μεγάλο Μήλο.

Αν το Λονδίνο ταυτίζεται με το coolness, το Παρίσι με τη φινέτσα και το Pitti Uomo με την παράδοση, τότε τι μένει για τη Νέα Υόρκη; Αναμφισβήτητα το πάντρεμα της υψηλής ραπτικής με την πρακτικότητα του καθημερινού ντυσίματος. Άλλωστε, η Εβδομάδα Μόδας του Μεγάλου Μήλου είναι με σιγουριά η πιο εμπορική όλων, γεγονός που αντανακλάται εντός και εκτός ντεφιλέ με τα street style looks να βασίζονται περισσότερο στην athleisure και casual λογική.

Μάρτυρες αυτού ακριβώς έγιναν όσοι βρέθηκαν στην Εβδομάδα Αντρικής Μόδας που ξεκίνησε χθες, 9 Ιουλίου και ολοκληρώνεται αύριο, 11 του μήνα. Στους νεοϋρκέζικους δρόμους, τα πιο καλοντυμένα αρσενικά μας έδειξαν το δρόμο για να εξελίζουμε την εμφάνισή μας με φλοράλ μοτίβα, γιλέκα, cropped παντελόνια και αθλητικές φόρμες.

Τα καλύτερα street style looks από την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ

Aπό: Esquire UK

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.