
Sneakerness | Το Μουντιάλ της sneaker κουλτούρας για πρώτη φορά στην Αθήνα
Από τις 11 ως τις 13 Οκτωβρίου στο Παλιό Αμαξοστάσιο ΟΣΥ στο Γκάζι, οι λάτρεις των sneakers θα βιώσουν μια ξεχωριστή εμπειρία που συνδυάζει shopping, μουσική, φαγητό, street art και όλα όσα κάνουν την κουλτούρα των sneakers μοναδική.
Το φεστιβάλ Sneakerness είναι η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή γιορτή για τους λάτρεις του streetwear που ενώνει τους φανατικούς της sneaker κουλτούρας σε ένα event όπου μπορούν να εκφράσουν το πάθος τους γι’ αυτήν. Πρόκειται για ένα μοναδικό fashion festival με ιστορία για πάνω από δέκα χρόνια και παρουσία στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές πόλεις, όπως Ζυρίχη, Άμστερνταμ, Μιλάνο, Βουδαπέστη και Λονδίνο. Στόχος του είναι να αγκαλιάσει το παγκόσμιο φαινόμενο της sneaker culture σε όλες τις διαφορετικές εκφάνσεις του.

Το Sneakerness είναι κάτι περισσότερο από μια απλή εκδήλωση – είναι ένα παγκόσμιο κίνημα που ενώνει τους sneakerheads, όπως ονομάζονται οι φανατικοί συλλέκτες και λάτρεις των αθλητικών παπουτσιών. Το Sneakerness έχει γίνει το επίκεντρο σε ό,τι αφορά στα αθλητικά παπούτσια και στην κουλτούρα γύρω από αυτά. Από σπάνιες vintage εκδόσεις μέχρι τις τελευταίες κυκλοφορίες, αυτό το event είναι το σημείο όπου το πάθος συναντά τη μόδα.
Η κουλτούρα του Sneakerness Athens
Από τις 11 έως τις 13 Οκτωβρίου στο Παλιό Αμαξοστάσιο στο Γκάζι, σε έναν χώρο πάνω από 4000τ.μ., θα βρεθούν κορυφαία brands από όλη την Ευρώπη, αλλά και μοναδικοί συλλέκτες και θαυμαστές των sneakers. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν, να θαυμάσουν, αλλά και να αγοράσουν προϊόντα σε μία πρωτόγνωρη 360° εμπειρία με limited edition μοντέλα, σπάνια κομμάτια και μοναδικούς διαγωνισμούς.

Το Sneakerness Athens είναι μια πλατφόρμα που γιορτάζει καθετί γύρω από την street culture. Έτσι, η εκδήλωση θα περιλαμβάνει καλλιτεχνικές δράσεις, αποκλειστικές κυκλοφορίες και παρουσιάσεις των sneaker brands, workshops, συζητήσεις σε πάνελ, DJ sets και live συναυλίες, street food & cocktail court, gaming stations, tattoo & graffiti corner και την αφρόκρεμα των streetwear brands και merch. Για τους λάτρεις των σπορ, το μπάσκετ – ως κεντρικό στοιχείο της sneaker culture – θα βρίσκεται στο επίκεντρο, μέσα από ενδιαφέρουσες δράσεις σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα streetwear brands.


Από ένα είδος της καθημερινότητας, τα sneakers είναι πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι της street κουλτούρας που εντυπωσιάζει για το φανατικό κοινό του.


Συλλέκτες ξοδεύουν τεράστια ποσά για να αποκτήσουν σπάνια ή limited edition μοντέλα –εκτιμάται ότι οι πιο μανιώδεις διαθέτουν στη συλλογή τους πάνω από 4000 χιλιάδες ζευγάρια, συνολικής αξίας άνω του ενός εκατομμυρίου δολαρίων. Τα χρήματα που ξοδεύονται για την αγορά sneakers ετησίως ανέρχονται σε 80.19 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ, ενώ το ποσό εκτιμάται ότι θα αυξάνεται ετησίως σε ποσοστό έως και 5.18% μέχρι το 2028.
Info
Περισσότερες πληροφορίες και αναλυτικό πρόγραμμα, σύντομα.
Tο Παλιό Αμαξοστάσιο του ΟΣΥ είναι ένας χαρακτηριστικός χώρος της Αθήνας. Βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, στη συμβολή του πεζόδρομου της Ερμού με την οδό Πειραιώς και αποτελεί τη σύνδεση ανάμεσα στο παρελθόν και στο παρόν, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει μετατραπεί σε μοντέρνο εκθεσιακό χώρο.
H πρόσβαση γίνεται με ΜΜΜ, με το τρένο από το Σταθμό Θησείο ή το Μοναστηράκι και με το Μετρό από τον σταθμό Κεραμεικός.
Ακολούθησε το Esquire σε Facebook, Instagram και Twitter.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.