Τα νέα sneakers του Cristiano Ronaldo παίζουν μπάλα σε μαύρο και χρυσό

Η μεταγραφή στην Juventus δεν ήταν το μοναδικό καλοκαιρινό "χτύπημα" του Πορτογάλου σταρ.

Μόλις λίγες εβδομάδες μετά το λανσάρισμα του εντυπωσιακού ποδοσφαιρικού παπουτσιού Mercurial Superfly 360, η Nike συνεχίζει να δημιουργεί προϊόντα βασισμένα στο άκρως επιτυχημένο brand της που ακούει στο όνομα Cristiano Ronaldo.

 

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

 

Η αμερικάνικη εταιρεία αθλητικών ειδών παρουσίασε το νέο της χτύπημα σε συνεργασία με τον Πορτογάλο σούπερ σταρ της Juventus και αυτό είναι το νέο sneaker React CR7 σε χρώμα μαύρο/ μεταλλικό χρυσό, για το οποίο οι άνθρωποι της Nike ευελπιστούν πως θα πλησιάσει σε πωλήσεις τις φανέλες του Ronaldo, με το "7" της Vecchia Signora.

Τα νέα sneakers του Cristiano Ronaldo παίζουν μπάλα σε μαύρο και χρυσό

 

Το React CR7 έχει ολόμαυρο σώμα, με χρυσές λεπτομέρειες στο κάτω μέρος και το λογότυπο CR7 στη γλώσσα, με την Nike να μην έχει κάνει ακόμη γνωστές την τιμή και την ημερομηνία κυκλοφορίας του στην αγορά.

ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΡΟΝΑΛΝΤΟ 1

Στα 33 του χρόνια, ο Cristiano Ronaldo φαίνεται πως παραμένει στο top της φόρμας του τόσο εντός γηπέδου όσο και εκτός. Πιο συγκεκριμένα παίζει τεράστια μπάλα και στο κομμάτι του marketing, έχοντας μακροχρόνιες συνεργασίες με εταιρείες όπως η Tag Heuer, η Konami, η Emirates και κυρίως η Nike, που, δικαιολογημένα, έχει τοποθετήσει τον πρώην επιθετικό της Real σαν αιχμή του δόρατος στον εμπορικό πόλεμο με την Adidas, τουλάχιστον στο ποδοσφαιρικό κομμάτι.
 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.