Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.

Γράφει: Esquire Editors 28 Αυγούστου 2025

Η Under Armour παρουσιάζει τον Γιαννούλη Λαρεντζάκη σε μια φωτογράφιση γεμάτη ένταση, έμπνευση και συμβολισμό. Στο παρκέ τον φωνάζουν "κόμπρα” — όχι τυχαία. Το στυλ παιχνιδιού του είναι χαμηλό, υπομονετικό και ξαφνικά εκρηκτικό. Χτυπάει όταν δεν το περιμένεις.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Η Under Armour παρουσιάζει τον Γιαννούλη Λαρεντζάκη

Σε αυτό το concept, εμπνευσμένο από την άμμο και το φυσικό περιβάλλον της κόμπρας, ο Λαρεντζάκης βρίσκεται σε ‘’εγρήγορση’’. Κάθε του βήμα, ένα μήνυμα ετοιμότητας. Κάθε του έκρηξη, μια ακριβής επίθεση.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Under Armour

Το παιχνίδι απαιτεί συγκέντρωση, σταθερότητα και απόλυτη ελευθερία κινήσεων. Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης τα βρίσκει όλα στη συλλογή Baselayer της Under Armour — μια σειρά που αγκαλιάζει το σώμα και προσφέρει κορυφαία αίσθηση, σε κάθε στιγμή του παιχνιδιού. Από την προπόνηση μέχρι την ημέρα του αγώνα, σε ζέστη ή κρύο, το Baselayer είναι ο αόρατος σύμμαχος κάθε αθλητή που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Under Armour

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης αποτελεί μέλος της Under Armour από το 2021, ενσαρκώνοντας κοινές αξίες στο παιχνίδι: επιμονή στον στόχο, συνέπεια στην προσπάθεια και πάθος για συνεχή βελτίωση.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Under Armour

Η Under Armour ανήκει στο brand portfolio του Ομίλου Φάις, που την εκπροσωπεί αποκλειστικά στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Under Armour

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.