Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.

Γράφει: Esquire Editors 28 Αυγούστου 2025

Η Under Armour παρουσιάζει τον Γιαννούλη Λαρεντζάκη σε μια φωτογράφιση γεμάτη ένταση, έμπνευση και συμβολισμό. Στο παρκέ τον φωνάζουν "κόμπρα” — όχι τυχαία. Το στυλ παιχνιδιού του είναι χαμηλό, υπομονετικό και ξαφνικά εκρηκτικό. Χτυπάει όταν δεν το περιμένεις.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Η Under Armour παρουσιάζει τον Γιαννούλη Λαρεντζάκη

Σε αυτό το concept, εμπνευσμένο από την άμμο και το φυσικό περιβάλλον της κόμπρας, ο Λαρεντζάκης βρίσκεται σε ‘’εγρήγορση’’. Κάθε του βήμα, ένα μήνυμα ετοιμότητας. Κάθε του έκρηξη, μια ακριβής επίθεση.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Under Armour

Το παιχνίδι απαιτεί συγκέντρωση, σταθερότητα και απόλυτη ελευθερία κινήσεων. Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης τα βρίσκει όλα στη συλλογή Baselayer της Under Armour — μια σειρά που αγκαλιάζει το σώμα και προσφέρει κορυφαία αίσθηση, σε κάθε στιγμή του παιχνιδιού. Από την προπόνηση μέχρι την ημέρα του αγώνα, σε ζέστη ή κρύο, το Baselayer είναι ο αόρατος σύμμαχος κάθε αθλητή που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Under Armour

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης αποτελεί μέλος της Under Armour από το 2021, ενσαρκώνοντας κοινές αξίες στο παιχνίδι: επιμονή στον στόχο, συνέπεια στην προσπάθεια και πάθος για συνεχή βελτίωση.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Under Armour

Η Under Armour ανήκει στο brand portfolio του Ομίλου Φάις, που την εκπροσωπεί αποκλειστικά στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Under Armour

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.