
H Nike μόλις αποκάλυψε το πιο hitech αθλητικό παπούτσι της ιστορίας
Το Nike Adapt BB δένει μόνο του, προσαρμόζεται στο πόδι και παίρνει εντολές μέσω smartphone.

Όποιος έχει δει το Επιστροφή στο Μέλλον θα θυμάται τα περίφημα sneakers του Marty McFly (Michael J. Fox), που έδεναν μόνα τους. Εντελώς συμπτωματικά (ή μήπως όχι;), η Nike έφερε -όπως και στην ταινία- αυτή την τεχνολογία στην πραγματική ζωή με τα Nike Adapt BB, το νέο μπασκετικό παπούτσι το οποίο όχι μόνο δένει μόνο του τα κορδόνια του αλλά δέχεται και εντολές μέσω app από το smartphone και προσαρμόζεται στο πόδι του αθλητή.
Αυτό συμβαίνει μέσα από αισθητήρες, που επιτρέπουν σε αυτόν που φορά τα παπούτσια να εξατομικεύσει την αυτόματη προσαρμογή του παπουτσιού στο πόδι. Το app αποθηκεύει τις προτιμήσεις του χρήστη και έπειτα τις ενεργοποιεί στο παπούτσι την κατάλληλη χρονική στιγμή.
Η Nike, που προμοτάρει το Adapt BB μέσω του guard των Boston Celtics Jayson Tatum, υποστηρίζει μέσω του Creative Director of Innovation της, Eric Avar, πως "κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού μπάσκετ, το πόδι του αθλητή αλλάζει. Εξίσου γρήγορα όμως αλλάζει και η προσαρμογή του παπουτσιού στο πόδι, χαλαρώνοντας ώστε να αυξηθεί η κυκλοφορία του αίματος και μετά σφίγγοντας πάλι για καλύτερη απόδοση. Είναι κάτι που πιστεύουμε ότι θα βελτιώσει την όλη εμπειρία ενός αθλητή".

Το έξυπνο παπούτσι της Nike αναμένεται στις 16 Φεβρουαρίου στην αμερικάνικη αγορά με αρχική τιμή τα $350, ενώ θα κυκλοφορεί μαζί με ένα πατάκι φόρτισης. Η αμερικάνικη εταιρεία επιβεβαίωσε πως η συγκεκριμένη τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί και σε αθλητικά παπούτσια για άλλα σπορ, χωρίς ωστόσο να επεκταθεί σε περαιτέρω λεπτομέρειες.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.