Από το Once Upon a Time in Hollywood στη σύγχρονη αντρική γκαρνταρόμπα
Tο τζην μπουφάν του Brad Pitt, το Harrington jacket του Leonardo DiCaprio και πέντε ακόμα κομμάτια που ταξιδεύουν από τα 60s στο σήμερα.
Το περιμέναμε μήνες και επιτέλους είναι εδώ. Το πρώτο επίσημο teaser trailer της πολυσυζητημένης, 9ης κατά σειρά, ταινίας του Quentin Tarantino, Once Upon a Time in Hollywood ("Κάποτε στο... Χόλιγουντ) κυκλοφόρησε, δίνοντάς μας μία πρώτη, σύντομη γεύση του τι θα δούμε. Η υπόθεση της ταινίας διαδραματίζεται στο Λος Άντζελες του 1969.
Ωστόσο, στο teaser τις εντυπώσεις κλέβουν οι ενδυματολογικές επιλογές των πρωταγωνιστών, που ταξιδεύουν την αντρική γκαρνταρόμπα πίσω στα τέλη της δεκαετίας των 60s, τότε που τα τζην, το καφέ χρώμα και οι καουμπόικες πινελιές είχαν την τιμητική τους.
Τι να κλέψεις από το στυλ τους; Τα παρακάτω 7 στο σύνολο κομμάτια. Κάποια απ' αυτά συγκαταλέγονται στα all time classic items της μόδας. Κάποια άλλα, στις μεγάλες τάσεις της φετινής σεζόν.
Το τζην μπουφάν
Αγαπημένος του συνδυασμός σήμερα με μαύρο, στενό τζην παντελόνι, trainers και φαρδιά και μακριά t-shirts ή hoodies. Τότε, με τζην παντελόνι στην ίδια μάλιστα απόχρωση, συνθέτοντας το γνωστό και ως canadian tuxedo look. Σε περίπτωση που θέλεις να το υιοθετήσεις δώσε μεγάλη προσοχή στη γραμμή, να μην είναι στενή, ούτε φαρδιά και ατσούμπαλη, αλλά να αγκαλιάζει αρμονικά το σώμα.
Το Harrington jacket
Ή αλλιώς Baracuta. Μακρινός συγγενής του είναι το τζην μπουφάν, αλλά και το bomber jacket. Οι διαφορές του με το πρώτο είναι το υλικό κατασκευής, αλλά και η θέση που έχουν οι τσέπες του και το ότι κλείνει με φερμουάρ και όχι με κουμπιά. Όσον αφορά το δεύτερο, η διαφοράς του έγκειται κυρίως στο γιακά και στις μανσέτες, που υπάρχουν στο Harrington και λείπουν από το bomber.
Το ζιβάγκο
Στις μέρες μας, το ζιβάγκο "παντρεύεται" σχεδόν με τα πάντα. Φοριέται μέσα από κοστούμι και παλτό, αλλά και μέσα από πουκάμισο ή hoodie για ένα πιο παλιομοδίτικο ή streetwear look.
Το καουμπόικο καπέλο
Με το cowboy look να αποτελεί ήδη από τον χειμώνα την πιο εκκεντρική τάση της χρονιάς, τα καπέλα, οι μπότες, οι φαρδιές δερμάτινες ζώνες με μεταλλικές αγκράφες, τα δερμάτινα παντελόνια, τα σουέντ και denim υφάσματα, τα κρόσια, τα πουκάμισα με κεντήματα, με μεγάλες τσέπες ή έντονες διχρωμίες, όλα όσα συνθέτουν δηλαδή ένα καουμπόικο σύνολο έχουν επιστρέψει δυναμικά στη μόδα.
Το ριγέ t-shirt
Όχι στην κλασική και συνηθισμένη εκδοχή του, αυτή της μαρινιέρας με την οριζόντια ρίγα, αλλά στην πολύχρωμη.
Τα aviators
Ελληνιστί, τα γυαλιά ηλίου του πιλότου. Είναι ένα από τα πιο διαχρονικά σχέδια σκελετών που ταιριάζουν σχεδόν σε όλα τα σχήματα προσώπου.
Το μπεζ blazer
Το μπεζ σακάκι στα 60s και 70s ήταν ό,τι είναι σήμερα το navy blue blazer. Μην το φοβηθείς. Όσο βαρετό κι αν σου φαίνεται το χρώμα του, όταν συνδυαστεί με στυλ μπορεί να απογειώσει κάθε smart casual -με λευκό πόλο μπλουζάκι, μπλε chino παντελόνι και λευκά δερμάτινα sneakers- ή formal -καν'το όπως ο DiCaprio- εμφάνιση.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός
Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.