Τα πιο hype brands σήμερα σχεδιάζουν τα t-shirts του καλοκαιριού
To MR. PORTER συνεργάστηκε με 17 εταιρείες ένδυσης για το λανσάρισμα της capsule collection, The Tee Store.
Αφού έφερε το ιαπωνικό στυλ σε κάθε σύγχρονη αντρική γκαρνταρόμπα, λανσάροντας την "The Japan Edit", μία συλλεκτική σειρά που ένωνε τα μεγαλύτερα ιαπωνικά brands, το MR PORTER, ο βραβευμένος ιστότοπος αντρικής μόδας, συνεργάζεται τώρα με τα πιο hype brands αυτή τη στιγμή στον κόσμο για το λανσάρισμα μίας συλλογής με t-shirts. Το όνομα αυτής, The Tee Store.
Πρόκειται για μία capsule collection, που φέρει την υπογραφή 17 εταιρειών ένδυσης, οι οποίες ειδικεύονται στα t-shirts, μεταξύ αυτών οι Aries, Billionaire Boy’s Club, John Elliot, COME TEES και Tres Bien.
Σχεδόν όλα τα κομμάτια κινούνται χρωματικά σε κλασικές αποχρώσεις και έχουν γραφιστικά σχέδια.
Η τιμή του κάθε t-shirt ανέρχεται στις 35 λίρες (39,41 ευρώ). Καθόλου άσχημα για ένα συλλεκτικό σχέδιο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός
Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.