Το NBA έρχεται ένα βήμα πιο κοντά με τα t-shirts της The Kooples

Η συνεργασία του γαλλικού brand με το αμερικανικό πρωτάθλημα μπάσκετ έφερε εξαιρετικά αποτελέσματα.

Στο μεγάλο βιβλίο του στυλ δεν πρέπει να υπάρχει δυσκολότερη άσκηση από τις επίσημες εμφανίσεις των ομάδων (με εξαίρεση το γήπεδο). Πολύ εύκολα μία μπλούζα ομάδας μετατρέπεται σε στιλιστικό εφιάλτη. Σε ένα σύνολο που κάνει τους πάντες γύρω σου να νιώθουν άβολα κι εσένα να μετανιώνεις την ώρα και την στιγμή για το ατόπημα που διέπραξες. Γενικά, αυτά τα πράγματα καλό είναι να μην γίνονται.

Εκτός λοιπόν από το σύνολο επίσημη εμφάνιση-sneakers-βερμούδα που ταιριάζει γάντι σε γήπεδο μπάσκετ, υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να βάλεις το NBA πάνω σου χωρίς καταστρέψεις την εικόνα σου; Μέχρι πριν λίγο καιρό ήταν μάλλον απίθανο, τώρα όμως η συνεργασία του γαλλικού brand Τhe Kooples με τον μαγικό κόσμο του αμερικανικού μπάσκετ έλυσε αυτήν την δύσκολη άσκηση. Τα καλοσχεδιασμένα και minimal t-shirts που λάνσαρε πρόσφατα (η τιμή τους φτάνει κοντά στα 107 ευρώ) φέρνουν αέρα ανανέωσης, αφού μπορούν επί της ουσίας να συνδυαστούν με τα πάντα.

Chicago Bulls

Το NBA έρχεται ένα βήμα πιο κοντά με τα t-shirts της The Kooples

Los Angeles Lakers

Lakers t-shirt Kooples 1

Golden State Warriors

Golden State Warriors t-shirt Kooples

New York Knicks

Knicks t-shirt Kooples

Multi-Logo 

Multi Logo Kooples Nba

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.