Fear of God: Το νέο μεγάλο όνομα του streetwear

To brand του Jerry Lorenzo κατάφερε να κατακτήσει την κορυφή σε λιγότερο από πέντε χρόνια.

Fear of God x Vans, Fear of God x Nike είναι τα δύο πρώτα αποτελέσματα που προκύπτουν από μία γρήγορη αναζήτηση του αμερικανικού brand στο Google. Το τρίτο είναι το επίσημο website της εταιρείας. Στις εικόνες δεσπόζει η Maggie Maurer, ένα από τα μοντέλα της και το πρόσωπο που μονοπώλησε το ενδιαφέρον στα fashion weeks του Λονδίνου, του Παρισιού και της Νέας Υόρκης. Τι είναι όμως η Fear of God που έστρεψε όλα τα βλέμματα πάνω της τα τελευταία χρόνια; 

Με έτος ίδρυσης το 2013 και χωρίς ο κόσμος να γνωρίζει πολλά για αυτήν πέρα από το ιδιαίτερο όνομά της, η Fear of God κατάφερε γρήγορα να ξεχωρίσει βασιζόμενη σε streetwear αισθητική κατασκευασμένη σε πολυτελή εργαστήρια με πανάκριβα υλικά. Ο ιδρυτής της, Jerry Lorenzo, σε αντίθεση με ό,τι συνηθίζεται δεν έχεις σπουδές στο design και μέχρι τότε δεν είχε δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για αυτό σε εργασιακό επίπεδο. 

Fear of God: Το νέο μεγάλο όνομα του streetwear
O Jerry Lorenzo φορώντας ρούχα του δικού του brand.

Κι όμως, έπιασε τα vibes της εποχής, ξεκινώντας από τις οversized διαστάσεις μέχρι την επιλογή των σωστών υφασμάτων, ρίχνοντας το βάρος στα φούτερ και τα χαρακτηριστικά t-shirts που πολύ γρήγορα έγιναν talk of the town. Ακολούθησαν οι συνεργασίες για την κατασκευή εμβληματικών sneakers με τον Lorenzo (φανατικός ακροατής των Nirvana) να εμπνέεται και από τις εφηβικές του αναμνήσεις σε κομμάτια όπως τα acid-washed τζην που βρίσκονταν στην κορυφή της στιλιστικής ατζέντας του grunge.

"Το ξέρω ότι δεν είμαι ο καλύτερος όταν πρόκειται για όρους της μόδας, γνωρίζω όμως ότι είμαι πολύ ικανός όταν θέλω να παρουσιάσω τις ιδέες μου" είχε ξεκαθαρίσει το 2014 σε συνέντευξή του ο δημιουργός της Fear of God. To Instagram του brand που αριθμεί περισσότερους από 1,5 εκ. followers δεν χτίστηκε σε μία μέρα. Αντίθετα η υπομονή, η επιμονή και η ιδιαίτερη αισθητική του Lorenzo έβγαλε προς τα έξω μία δυνατή αφήγηση που ξεχώρισε μέσα από τον σωρό των εύκολων λύσεων και της επανάληψης.

Fear of God

Το 2014 το style icon που ακούει στο όνομα Kanye West συνεργάστηκε με τον Lorenzo και τη δημιουργική του ομάδα, εκτοξεύοντας τις μετοχές τους στα ύψη, για να έρθουν οι συνεργασίες με τη Nike και τη Vans να εδραιώσουν το όνομα της Fear of God στον χώρο της παγκόσμιας μόδας. Σήμερα, το πολύ επιτυχημένο brand συνεχίζει τις σωστές κινήσεις επιλέγοντας τους κατάλληλους ανθρώπους.

Fear of God Jared Leto

Ποιο είναι το πρόσωπο της τελευταίας της καμπάνιας; Ο Jared Leto. Ποιο είναι το μέλλον της Fear of God; Αν συνεχίσει σε αυτόν τον ρυθμό, sky is the limit.

Από: Esquire IT


Κεντρική φωτογραφία © Getty Images

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.