Fear of God: Το νέο μεγάλο όνομα του streetwear
To brand του Jerry Lorenzo κατάφερε να κατακτήσει την κορυφή σε λιγότερο από πέντε χρόνια.
Fear of God x Vans, Fear of God x Nike είναι τα δύο πρώτα αποτελέσματα που προκύπτουν από μία γρήγορη αναζήτηση του αμερικανικού brand στο Google. Το τρίτο είναι το επίσημο website της εταιρείας. Στις εικόνες δεσπόζει η Maggie Maurer, ένα από τα μοντέλα της και το πρόσωπο που μονοπώλησε το ενδιαφέρον στα fashion weeks του Λονδίνου, του Παρισιού και της Νέας Υόρκης. Τι είναι όμως η Fear of God που έστρεψε όλα τα βλέμματα πάνω της τα τελευταία χρόνια;
Με έτος ίδρυσης το 2013 και χωρίς ο κόσμος να γνωρίζει πολλά για αυτήν πέρα από το ιδιαίτερο όνομά της, η Fear of God κατάφερε γρήγορα να ξεχωρίσει βασιζόμενη σε streetwear αισθητική κατασκευασμένη σε πολυτελή εργαστήρια με πανάκριβα υλικά. Ο ιδρυτής της, Jerry Lorenzo, σε αντίθεση με ό,τι συνηθίζεται δεν έχεις σπουδές στο design και μέχρι τότε δεν είχε δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για αυτό σε εργασιακό επίπεδο.
O Jerry Lorenzo φορώντας ρούχα του δικού του brand.
Κι όμως, έπιασε τα vibes της εποχής, ξεκινώντας από τις οversized διαστάσεις μέχρι την επιλογή των σωστών υφασμάτων, ρίχνοντας το βάρος στα φούτερ και τα χαρακτηριστικά t-shirts που πολύ γρήγορα έγιναν talk of the town. Ακολούθησαν οι συνεργασίες για την κατασκευή εμβληματικών sneakers με τον Lorenzo (φανατικός ακροατής των Nirvana) να εμπνέεται και από τις εφηβικές του αναμνήσεις σε κομμάτια όπως τα acid-washed τζην που βρίσκονταν στην κορυφή της στιλιστικής ατζέντας του grunge.
"Το ξέρω ότι δεν είμαι ο καλύτερος όταν πρόκειται για όρους της μόδας, γνωρίζω όμως ότι είμαι πολύ ικανός όταν θέλω να παρουσιάσω τις ιδέες μου" είχε ξεκαθαρίσει το 2014 σε συνέντευξή του ο δημιουργός της Fear of God. To Instagram του brand που αριθμεί περισσότερους από 1,5 εκ. followers δεν χτίστηκε σε μία μέρα. Αντίθετα η υπομονή, η επιμονή και η ιδιαίτερη αισθητική του Lorenzo έβγαλε προς τα έξω μία δυνατή αφήγηση που ξεχώρισε μέσα από τον σωρό των εύκολων λύσεων και της επανάληψης.

Το 2014 το style icon που ακούει στο όνομα Kanye West συνεργάστηκε με τον Lorenzo και τη δημιουργική του ομάδα, εκτοξεύοντας τις μετοχές τους στα ύψη, για να έρθουν οι συνεργασίες με τη Nike και τη Vans να εδραιώσουν το όνομα της Fear of God στον χώρο της παγκόσμιας μόδας. Σήμερα, το πολύ επιτυχημένο brand συνεχίζει τις σωστές κινήσεις επιλέγοντας τους κατάλληλους ανθρώπους.

Ποιο είναι το πρόσωπο της τελευταίας της καμπάνιας; Ο Jared Leto. Ποιο είναι το μέλλον της Fear of God; Αν συνεχίσει σε αυτόν τον ρυθμό, sky is the limit.
Από: Esquire IT
Κεντρική φωτογραφία © Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
#SeasonFavorites| Το υπέροχο παλτό που θα σε ακολουθεί σε κάθε χειμώνα
Βρήκαμε επιτέλους το πανωφόρι που δε θα σε προδώσει, όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.