
Το μπλε κοστούμι είναι το νέο μαύρο
Έχουμε αποδείξεις: το total blue sartorial look του George Clooney.

Ό,τι είναι για τις γυναίκες το little black dress είναι για τους άντρες το μαύρο κοστούμι. Το πιο μίνιμαλ, αλλά στιβαρό κομμάτι της γκαρνταρόμπας, χθες, σήμερα, αύριο. Εκείνο που θα σε δικαιώσει σε κάθε περίσταση που απαιτεί μία πιο προσεγμένη και κομψή εμφάνιση. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο, το black suit έχει ένα δυνατό αντίπαλο που το κοντράρει στα ίσια.
Το navy blue -το σκούρο μπλε- κοστούμι κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος και ο λόγος είναι απλός: Είναι λίγο πιο σκληρό σαν χρώμα και ως εκ τούτου χτίζει το ίδιο formal, αλλά σαφώς πιο cool σύνολα συγκριτικά με το αυστηρό μαύρο. Η απόδειξη έρχεται από τον George Clooney.

Ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και παραγωγός υιοθέτησε ένα total blue sartorial look, συνδυάζοντας ένα navy blue κοστούμι με σκούρο μπλε πουκάμισο και με μοναδική μαύρη πινελιά, ένα ζευγάρι δερμάτινα δετά υποδήματα.
Φωτογραφίες © Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.