
Ποτέ άλλοτε τα Air Jordan 1 της Nike δεν ήταν τόσο όμορφα
Τα "Fearless" είναι ένας φόρος τιμής στην εμπνευσμένη ομιλία του Michael Jordan στο Basketball Hall of Fame, πριν από μία δεκαετία.

Οι νέες αφίξεις στο μοντέλο-μύθο της Nike, το Air Jordan είναι αμέτρητες. Τόσες πολλές που δεν προλαβαίνουμε να γράφουμε γι' αυτές. Δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας από την παρουσίαση του Air Jordan 1 "First Class", ένα ζευγάρι που διατηρεί τον σχεδιασμό των κλασικών Air Jordan 1, αλλά είναι εμπνευσμένο από τον τρόπο που γίνονται οι online αγορές στην ιστοσελίδα του αμερικάνικου sport brand και τώρα έχουμε ένα ακόμα καινούργιο μοντέλο.
Ανανεώνοντας το Air Jordan 1 OG, η ομώνυμη θυγατρική εταιρεία της Nike, δημιούργησε το "Fearless", που γεννήθηκε για να αποτελέσει ένα φόρο τιμής στον Michael Jordan. Για την ακρίβεια, για να γιορτάσει τα δέκα χρόνια από την εμπνευσμένη ομιλία του ζωντανού θρύλου του μπάσκετ στο Basketball Hall of Fame το 2009.
"Limits, like fear, are often just an illusion", είχε αναφέρει μεταξύ άλλων ο Air Michael. "Τα όρια, όπως ο φόβος, είναι συχνά μία ψευδαίσθηση". Αυτή η φράση είναι γραμμένη στην εσωτερική σόλα των sneakers, τα χρώματα του οποίου δεν είναι φυσικά τυχαία: το μπλε σχετίζεται με την πανεπιστημιακή του ομάδα, την Βόρεια Καρολίνα και το κόκκινο με τους Chicago Bulls, ενώ το λευκό χρησιμοποιήθηκε για να συμπληρώσει το χρωματικό παζλ της αμερικάνικης σημαίας.

Τα Air Jordan 1 Retro High OG "Fearless" sneakers θα κυκλοφορήσουν στην αγορά στις 2 Νοεμβρίου.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.