Ποτέ άλλοτε τα Air Jordan 1 της Nike δεν ήταν τόσο όμορφα
Τα "Fearless" είναι ένας φόρος τιμής στην εμπνευσμένη ομιλία του Michael Jordan στο Basketball Hall of Fame, πριν από μία δεκαετία.
Οι νέες αφίξεις στο μοντέλο-μύθο της Nike, το Air Jordan είναι αμέτρητες. Τόσες πολλές που δεν προλαβαίνουμε να γράφουμε γι' αυτές. Δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας από την παρουσίαση του Air Jordan 1 "First Class", ένα ζευγάρι που διατηρεί τον σχεδιασμό των κλασικών Air Jordan 1, αλλά είναι εμπνευσμένο από τον τρόπο που γίνονται οι online αγορές στην ιστοσελίδα του αμερικάνικου sport brand και τώρα έχουμε ένα ακόμα καινούργιο μοντέλο.
Ανανεώνοντας το Air Jordan 1 OG, η ομώνυμη θυγατρική εταιρεία της Nike, δημιούργησε το "Fearless", που γεννήθηκε για να αποτελέσει ένα φόρο τιμής στον Michael Jordan. Για την ακρίβεια, για να γιορτάσει τα δέκα χρόνια από την εμπνευσμένη ομιλία του ζωντανού θρύλου του μπάσκετ στο Basketball Hall of Fame το 2009.
"Limits, like fear, are often just an illusion", είχε αναφέρει μεταξύ άλλων ο Air Michael. "Τα όρια, όπως ο φόβος, είναι συχνά μία ψευδαίσθηση". Αυτή η φράση είναι γραμμένη στην εσωτερική σόλα των sneakers, τα χρώματα του οποίου δεν είναι φυσικά τυχαία: το μπλε σχετίζεται με την πανεπιστημιακή του ομάδα, την Βόρεια Καρολίνα και το κόκκινο με τους Chicago Bulls, ενώ το λευκό χρησιμοποιήθηκε για να συμπληρώσει το χρωματικό παζλ της αμερικάνικης σημαίας.

Τα Air Jordan 1 Retro High OG "Fearless" sneakers θα κυκλοφορήσουν στην αγορά στις 2 Νοεμβρίου.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.