Το στυλ του Wes Anderson έχει κάτι από τις ταινίες του
Το παστέλ seersucker κοστούμι του ήρθε να μας το υπενθυμίσει.
Από το γήινο, 70s σκηνικό που δημιούργησε στην "Οικογένεια Τενενμπάουμ" το 2001 μέχρι την παστέλ ατμόσφαιρα του "Ο Έρωτας του Φεγγαριού" το 2012 και τις 50 αποχρώσεις του μοβ με τις οποίες έντυσε το "Ξενοδοχείο Grand Budapest". Το σινεμά του Wes Anderson ξεχώριζε πάντα όχι μόνο για το ιδιόμορφο χιούμορ και το αφηγηματικό του στυλ, αλλά και για τους παράδοξα στρεβλούς κόσμους του, που διαπνέονται από μία vintage αισθητική. Μία νοσταλγία που οπτικοποιείται μέσα από τις ενδυματολογικές επιλογές των ηρώων του και πηγάζει από το δικό του, προσωπικό στυλ.
Σε πρόσφατη εμφάνισή του στο 14ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Ρώμης, ο 50χρονος Τεξανός σκηνοθέτης και σεναριογράφος περπάτησε στο κόκκινο χαλί μαζί με τους Antonio Monda, Frances McDormand, Bill Murray και Edward Norton, φορώντας ένα ρετρό σύνολο, που παρέπεμπε στις tailoring επιλογές των αντρών στα 20s: Κοστούμι σε παστέλ ροζ απόχρωση φτιαγμένο από seersucker ύφασμα.

Το ίδιο κοστούμι σε διαφορετική παστέλ απόχρωση, αλλά με την ίδια γραβάτα και πουκάμισο διαφορετικού χρώματος, είχε φορέσει λίγες ημέρες πριν στην επίδειξη μόδας του οίκου Prada για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 στο Μιλάνο.

Κι αυτά είναι μόνο δύο από τα πολλά looks του Anderson που μας υπενθυμίζουν την εμμονή του με το vintage στοιχείο εντός και εκτός μεγάλης οθόνης.
Φωτογραφίες © Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.