
Το στυλ του Wes Anderson έχει κάτι από τις ταινίες του
Το παστέλ seersucker κοστούμι του ήρθε να μας το υπενθυμίσει.
Από το γήινο, 70s σκηνικό που δημιούργησε στην "Οικογένεια Τενενμπάουμ" το 2001 μέχρι την παστέλ ατμόσφαιρα του "Ο Έρωτας του Φεγγαριού" το 2012 και τις 50 αποχρώσεις του μοβ με τις οποίες έντυσε το "Ξενοδοχείο Grand Budapest". Το σινεμά του Wes Anderson ξεχώριζε πάντα όχι μόνο για το ιδιόμορφο χιούμορ και το αφηγηματικό του στυλ, αλλά και για τους παράδοξα στρεβλούς κόσμους του, που διαπνέονται από μία vintage αισθητική. Μία νοσταλγία που οπτικοποιείται μέσα από τις ενδυματολογικές επιλογές των ηρώων του και πηγάζει από το δικό του, προσωπικό στυλ.


Σε πρόσφατη εμφάνισή του στο 14ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Ρώμης, ο 50χρονος Τεξανός σκηνοθέτης και σεναριογράφος περπάτησε στο κόκκινο χαλί μαζί με τους Antonio Monda, Frances McDormand, Bill Murray και Edward Norton, φορώντας ένα ρετρό σύνολο, που παρέπεμπε στις tailoring επιλογές των αντρών στα 20s: Κοστούμι σε παστέλ ροζ απόχρωση φτιαγμένο από seersucker ύφασμα.

Το ίδιο κοστούμι σε διαφορετική παστέλ απόχρωση, αλλά με την ίδια γραβάτα και πουκάμισο διαφορετικού χρώματος, είχε φορέσει λίγες ημέρες πριν στην επίδειξη μόδας του οίκου Prada για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 στο Μιλάνο.

Κι αυτά είναι μόνο δύο από τα πολλά looks του Anderson που μας υπενθυμίζουν την εμμονή του με το vintage στοιχείο εντός και εκτός μεγάλης οθόνης.



Φωτογραφίες © Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.