Τα νέα sneakers του Louis Vuitton είναι ένας φόρος τιμής στο Παρίσι
Η γαλλική πρωτεύουσα ενέπνευσε τον Virgil Abloh για τη δημιουργία του ολοκαίνουργιου μοντέλου LV 408 Trainer.
Ο Virgil Abloh, από τους πιο επιδραστικούς σχεδιαστές μόδας σήμερα και καλλιτεχνικός διευθυντής της αντρικής ένδυσης του Louis Vuitton, δεν είναι σίγουρα ένας κλασικός sneakerhead που βασίζεται στις έννοιες του hype και του trend. Άλλωστε, ό,τι "γεννά" στο χαρτί θέλει να αφηγείται μία ιστορία, να υπάρχει ένα κόνσεπτ πίσω από την ύπαρξή του.

Αυτό το σκεπτικό είναι εμφανές και στη νέα συλλογή του με sneakers, τα LV 408 Trainer Paris, που αντλούν έμπνευση και αποτίουν φόρο τιμής στο Παρίσι. Πρόκειται για ένα αθλητικό μποτάκι, φτιαγμένο από δέρμα στις αποχρώσεις του μαύρου, γκρι και λευκού με τις χρωματιστές λεπτομέρειες να συναντώνται μόνο στα κορδόνια και στο λουράκι από το οποίο κρεμιέται το LV logo.
Το συγκεκριμένο μοντέλο εντάσσεται στη συλλογή του Abloh που είναι αφιερωμένη σε διάφορες πόλεις του κόσμου. Οι προηγούμενες δύο που είχαν την τιμητική τους ήταν η Νέα Υόρκη και το Σικάγο.

Τα LV 408 Trainer Paris θα κυκλοφορήσουν στην αγορά στις 5 Δεκεμβρίου.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
#SeasonFavorites| Το υπέροχο παλτό που θα σε ακολουθεί σε κάθε χειμώνα
Βρήκαμε επιτέλους το πανωφόρι που δε θα σε προδώσει, όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.