Οι τάσεις μόδας του επόμενου χειμώνα από το Pitti Uomo 97
Όσα θα ορίσουν το αντρικό στυλ τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 σύμφωνα με τη μεγαλύτερη και πιο επιδραστική έκθεσης αντρικής μόδας.
Η αυλαία έπεσε για τη μεγαλύτερη γιορτή της αντρικής μόδας στον κόσμο και μία ακόμα διοργάνωση του Pitti Uomo, η 97η κατά σειρά, πέρασε στην ιστορία. Σχεδιαστές, brands, οίκοι, μοντέλα, fashion editors, αλλά και οι απανταχού λάτρεις της μόδας βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες στη Φλωρεντία, όπου παρουσιάστηκαν μέσα από fashion shows, εκθέσεις και events όλα όσα θα ορίσουν το αντρικό στυλ τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020. Ξεχωρίσαμε τις ακόλουθες πέντε τάσεις.
Η χρωματική παλέτα
Η ίσως πιο τολμηρή πρόταση του φετινού Pitti Uomo για τον επόμενο χειμώνα είναι ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων της μόδας γύρισε την πλάτη στις κλασικές μουντές αποχρώσεις του μπλε, μαύρου και γκρι, ποντάροντας στις γήινες αποχρώσεις του καφέ και του μπεζ, όπως επίσης στο ζεστό πορτοκαλί και το πάντα επίκαιρο χακί κυρίως όσον αφορά στα μάλλινα πλεκτά πουλόβερ, τα παντελόνια και τα πανωφόρια.
Το κοστούμι: οι γραμμές, τα χρώματα και τα σχέδια
H slim fit εφαρμογή μπαίνει ξανά με φόρα στο παιχνίδι του tailoring, μετά την κυριαρχία των τελευταίων δύο ετών των oversized κοστουμιών με τους τετραγωνισμένους ώμους στα σακάκια που παρέπεμπαν στα 50s. Για την επόμενη χειμερινή σεζόν, ο καταξιωμένος οίκος Brioni προτείνει φλοράλ σακάκια σε ήσυχες, γήινες και ρομαντικές αποχρώσεις.
Από την άλλη, το γνωστό ιταλικό suit brand Luigi Bianchi Mantova πατά γερά πάνω στις παραδοσιακές αρχές της ιταλικής φινέτσας με καρό κοστούμια σε κλασικούς χρωματικούς συνδυασμούς.
Τα παλτό και τα παρκά
Ποια είναι τα πανωφόρια που θα αναδειχθούν ως οι μεγάλοι νικητές του ερχόμενου χειμώνα στο αντρικό στυλ; Σύμφωνα με τις συλλογές των σχεδιαστών που παρουσιάστηκαν στην Φλωρεντία, τα κλασικά μάλλινα παλτό και τα χακί παρκά με την χαρακτηριστική γούνινη επένδυση στο εσωτερικό τους.
Το 90s sportswear
Το πολύχρωμο αθλητικό στυλ της δεκαετίας του '90 έχει επιστρέψει στο προσκήνιο τα τελευταία δύο χρόνια, δίνοντας μάλιστα νέα πνοή σε ξεχασμένα sports brands, ανάμεσα στα οποία συναντά κάποιος και την η Robe di Kappa που είχε την τιμητική της στο Pitti Uomo παρουσιάζοντας κομμάτια που ακροβατούσαν μεταξύ sport και urban style.
Μία ακόμα εταιρεία που μας υπενθύμισε το coolness του 90s sportswear ήταν η A | X Armani Exchange, που δημιούργησε το 1991 ο Giorgio Armani για να προτείνει μία πιο παιχνιδιάρικη προσέγγιση στο αστικό στυλ.
Η βιωσιμότητα
Τέλος, όπως είχαμε επισημάνει και στα highlights της διοργάνωσης, μεγάλη βαρύτητα δόθηκε στο κομμάτι της βιωσιμότητας και της ανακύκλωσης με "πράσινες" εταιρείες ένδυσης όπως οι Hand Picked, Esemplare και Re-Hash να αποκαλύπτουν τα φιλικά προς το περιβάλλον κομμάτια των συλλογών τους με σκοπό να επισημάνουν τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης στη βιομηχανία της μόδας.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.