
Η νέα, "πράσινη" συλλογή της Moncler
Η βιωσιμότητα στο επίκεντρο της νέας συνεργασίας του ιταλικού brand με το label 1017 Alyx 9SM.

Φουσκωτά μπουφάν και γιλέκα, παρκά, αδιάβροχα, ορειβατικές μπότες, backpacks, ισοθερμικά κολάν. Συνυφασμένη με το χειμωνιάτικο αθλητικό ντύσιμο και τα χιονοδρομικά σαλέ, η Moncler συμπεριέλαβε στη νέα της συλλογή όλα όσα θα φορούσες σε έναν ορεινό, χιονισμένο προορισμό για να κρατηθείς ζεστός με στυλ.

Για τη δημιουργία της, η ιταλική εταιρεία ένδυσης συνεργάστηκε με το brand των σχεδιαστών Matthew Williams και Luca Benini, 1017 Alyx 9SM, που διακρίνεται για το industrial και urban style του. Μαζί λάνσαραν κομμάτια που πατούν πάνω στη βιώσιμη ανάπτυξη, χρησιμοποιώντας το econyl, ένα είδος νάιλον που δημιούργησαν ανακυκλώνοντας θαλάσσια απορρίμματα και πλαστικά.

Όσον αφορά στη χρωματική παλέτα της σειράς, οι μαύρες, γκρι και λευκές αποχρώσεις φωτίζονται από πινελιές ζεστών χρωμάτων όπως είναι το κόκκινο και το πορτοκαλί.
Να σημειωθεί ότι η συνεργασία της Moncler με το 1017 Alyx 9SM εντάσσεται στο Moncler Genius project, που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2018 από τον Remo Ruffini, CEO της Moncler, όταν προσκάλεσε οκτώ διακεκριμένους σχεδιαστές να επανεφεύρουν το DNA της Moncler, να επανασχεδιάσουν δηλαδή το εμβληματικό φουσκωτό μπουφάν της.
Η συλλογή Moncler x 1017 Alyx 9SM είναι διαθέσιμη online και στα καταστήματα του ιταλικού brand.
Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.