
To Jordan Brand της Nike λανσάρει συλλογή με τον οίκο Dior
Και το όνομα αυτής, Air Dior.

"Μου αρέσει να μπερδεύω διαφορετικές ιδέες και στυλ που προέρχονται από διαφορετικά brands με ιστορία και να δημιουργώ κάτι νέο που ενώνει το παρελθόν με το παρόν και κοιτάζει το μέλλον", ανέφερε πριν από περίπου ένα μήνα ο Kim Jones κατά την παρουσίαση της pre-fall 2020 men collection του Dior Men στο Μαϊάμι. Η δήλωση του καλλιτεχνικού διευθυντή του αντρικού τμήματος του γαλλικού οίκου αφορούσε τη συνεργασία του με το Jordan Brand της Nike για το λανσάρισμα των Air Jordan 1 High OG Dior sneakers – ένα ζευγάρι αθλητικά μποτάκια σε λευκό-γκρι του πάγου χρώμα με το μονόγραμμα του Dior να "γεμίζει" το logo της Nike.

Τώρα, ο αμερικανικός κολοσσός στην αθλητική ένδυση και υπόδηση ανακοίνωσε τη δημιουργία συλλογής δια χειρός του Dior και του Jordan Brand, που δεν θα εξαντλείται στην κυκλοφορία αποκλειστικά και μόνο sneakers, αλλά θα επεκτείνεται και στο κομμάτι της ένδυσης και των αξεσουάρ. Θα αποτελείται από bomber jackets, βερμούδες, hoodies και πουλόβερ από κασμίρι, όπως επίσης και από καπέλα, κολιέ, γραβάτες και μεταξωτά μαντήλια.

Ο ράπερ Travis Scott σε ρόλο μοντέλου για την διαφημιστική καμπάνια της σειράς.
Η Air Dior θα βγει στην αγορά μες στον Απρίλιο, ενώ τα Air Jordan 1 High OG Dior θα κυκλοφορήσουν σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων παγκοσμίως σε επιλεγμένα καταστήματα του οίκου, μαζί με την χαμηλή εκδοσή τους.

Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.