To Jordan Brand της Nike λανσάρει συλλογή με τον οίκο Dior
Και το όνομα αυτής, Air Dior.
"Μου αρέσει να μπερδεύω διαφορετικές ιδέες και στυλ που προέρχονται από διαφορετικά brands με ιστορία και να δημιουργώ κάτι νέο που ενώνει το παρελθόν με το παρόν και κοιτάζει το μέλλον", ανέφερε πριν από περίπου ένα μήνα ο Kim Jones κατά την παρουσίαση της pre-fall 2020 men collection του Dior Men στο Μαϊάμι. Η δήλωση του καλλιτεχνικού διευθυντή του αντρικού τμήματος του γαλλικού οίκου αφορούσε τη συνεργασία του με το Jordan Brand της Nike για το λανσάρισμα των Air Jordan 1 High OG Dior sneakers – ένα ζευγάρι αθλητικά μποτάκια σε λευκό-γκρι του πάγου χρώμα με το μονόγραμμα του Dior να "γεμίζει" το logo της Nike.

Τώρα, ο αμερικανικός κολοσσός στην αθλητική ένδυση και υπόδηση ανακοίνωσε τη δημιουργία συλλογής δια χειρός του Dior και του Jordan Brand, που δεν θα εξαντλείται στην κυκλοφορία αποκλειστικά και μόνο sneakers, αλλά θα επεκτείνεται και στο κομμάτι της ένδυσης και των αξεσουάρ. Θα αποτελείται από bomber jackets, βερμούδες, hoodies και πουλόβερ από κασμίρι, όπως επίσης και από καπέλα, κολιέ, γραβάτες και μεταξωτά μαντήλια.
Ο ράπερ Travis Scott σε ρόλο μοντέλου για την διαφημιστική καμπάνια της σειράς.
Η Air Dior θα βγει στην αγορά μες στον Απρίλιο, ενώ τα Air Jordan 1 High OG Dior θα κυκλοφορήσουν σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων παγκοσμίως σε επιλεγμένα καταστήματα του οίκου, μαζί με την χαμηλή εκδοσή τους.

Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.
It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay
Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.
Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση
Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.