Tα tie-dye prints διχάζουν το αντρικό στυλ

Το ψυχεδελικό μοτίβο έχει φανατικούς οπαδούς ή αιώνιους εχθρούς. Μέση λύση δεν υπάρχει.

Διπλώνεις το ρούχο, το δένεις με ένα λάστιχο, το βουτάς για 5 με 10 λεπτά στη χλωρίνη και έπειτα το πλένεις καλά, είτε στο χέρι, είτε στο πλυντήριο. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να δημιουργήσεις το δικό σου tie-dye print σε ένα t-shirt, τζην μπουφάν ή πουκάμισο. Μην βιαστείς να κρίνεις αυτό το style hack ως παρωχημένο, καθώς μεγάλοι οίκοι μόδας, σχεδιαστές και celebrities επαναλανσάρουν ήδη από πέρυσι το πιο hippie και ψυχεδελικό μοτίβο στην ανδρική ένδυση.

Tα tie-dye prints διχάζουν το αντρικό στυλ
Το streetwear brand Off-White (αριστερά) του Virgil Abloh, καλλιτεχνικού διευθυντή των αντρικών σειρών του οίκου Louis Vuitton παρουσίασε στη συλλογή του για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 tie-dye μπλουζάκια. Παρομοίως και το ιταλικό brand Marcelo Burlon County Of Milan (δεξιά).
Tie-dye
Με τη σειρά τους, ο ηθοποιός Jonah Hill (αριστερά) και ο ποπ σταρ Justin Bieber (δεξιά) υιοθέτησαν τη συγκεκριμένη τάση στη γκαρνταρόμπα τους - και οι δύο επέλεξαν το tie-dye print στο πάνω μέρος, ο πρώτος σε t-shirt και ο δεύτερος σε hoodie. 

Τα ξεβάμματα πάντως δεν συναντώνται φέτος μόνο σ' αυτά τα κομμάτια, αλλά και σε πουκάμισα, μαγιό, ακόμα και σε σκούφους ή καπέλα. 

tie-dye

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι αν και η προέλευσή του είναι ιαπωνική -τον 8ο αιώνα αναπτύχθηκε η τεχνική shibori-, το tie-dye απέκτησε δημοφιλία στα 60s και τα 70s στις ΗΠΑ, χάρη στους χίπηδες και τα ειρηνιστικά κινήματα για να απογειωθεί στα 90s, όταν και αναδείχθηκε σε πρωταγωνιστικό trend στον χώρο της μόδας. 


Φωτογραφίες © Getty Images 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.