Τα νέα Air Jordan 5 είναι για συλλέκτες

Το Jordan brand της Nike ενώνει τις δυνάμεις του με το Off-White brand του Virgil Abloh και το αποτέλεσμα είναι μία ανανεωμένη εκδοχή των Air Jordan 5.

Γράφει: Esquire Editors 14 Απριλίου 2020

Κουβαλούν μία ιστορία 36 χρόνων και το όνομα ενός θρύλου του NBA και του παγκόσμιου μπάσκετ. Τα Air Jordan, που ο Michael Jordan φόρεσε για πρώτη φορά το 1984, είναι ίσως το πιο δημοφιλές αθλητικό υπόδημα της Nike· για την ακρίβεια του Jordan brand του αθλητικού κολοσσού. 

Στο πέρασμα των ετών έχουν κυκλοφορήσει αναρίθμητα μοντέλα, που είτε αποτελούν δημιούργημα αποκλειστικά της Nike, είτε της συνεργασίας της με διάσημους οίκους και sportswear brands. Η πιο πρόσφατη είναι αυτή με τον οίκο Dior για το λανσάρισμα του Air Jordan 1 Zoom Racer Blue που κυκλοφόρησε στα μέσα Μαρτίου, ενώ αυτή που οι απανταχού sneakerheads περιμένουν με ανυπομονησία φέρει την υπογραφή του μάλλον πιο επιδραστικού σχεδιαστή αυτή τη στιγμή στον κόσμο.

Ο λόγος για τον Virgil Abloh, καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου των αντρικών συλλογών του Louis Vuitton, που με το προσωπικό του streetwear brand, Off-White αναδιαμόρφωσαν τα Air Jordan 5. Πρόκειται για το 5ο μπασκετικό μοντέλο που φόρεσε ο Jordan το 1990, σχεδιασμένο από τον Tinker Hatfield.

Τα νέα Air Jordan 5 είναι για συλλέκτες

Τα Air Jordan 5 Off-White x Nike sneakers, αν και δεν γνωρίζουμε προς το παρόν πότε θα κυκλοφορήσουν στην αγορά, είναι ένα συλλεκτικό ζευγάρι σε λευκό χρώμα με κόκκινες ή γαλάζιες λεπτομέρειες, αναλόγως το σχέδιο που επιλέξει κάποιος και συνδυάζει το δέρμα με το σουέντ. 

Τα αποκαλυπτήριά του έκανε ο ίδιος ο Abloh μέσα από τον λογαριασμό του στο Instagram. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @virgilabloh on

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.