Τα νέα Air Jordan 5 είναι για συλλέκτες

Το Jordan brand της Nike ενώνει τις δυνάμεις του με το Off-White brand του Virgil Abloh και το αποτέλεσμα είναι μία ανανεωμένη εκδοχή των Air Jordan 5.

Γράφει: Esquire Editors 14 Απριλίου 2020

Κουβαλούν μία ιστορία 36 χρόνων και το όνομα ενός θρύλου του NBA και του παγκόσμιου μπάσκετ. Τα Air Jordan, που ο Michael Jordan φόρεσε για πρώτη φορά το 1984, είναι ίσως το πιο δημοφιλές αθλητικό υπόδημα της Nike· για την ακρίβεια του Jordan brand του αθλητικού κολοσσού. 

Στο πέρασμα των ετών έχουν κυκλοφορήσει αναρίθμητα μοντέλα, που είτε αποτελούν δημιούργημα αποκλειστικά της Nike, είτε της συνεργασίας της με διάσημους οίκους και sportswear brands. Η πιο πρόσφατη είναι αυτή με τον οίκο Dior για το λανσάρισμα του Air Jordan 1 Zoom Racer Blue που κυκλοφόρησε στα μέσα Μαρτίου, ενώ αυτή που οι απανταχού sneakerheads περιμένουν με ανυπομονησία φέρει την υπογραφή του μάλλον πιο επιδραστικού σχεδιαστή αυτή τη στιγμή στον κόσμο.

Ο λόγος για τον Virgil Abloh, καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου των αντρικών συλλογών του Louis Vuitton, που με το προσωπικό του streetwear brand, Off-White αναδιαμόρφωσαν τα Air Jordan 5. Πρόκειται για το 5ο μπασκετικό μοντέλο που φόρεσε ο Jordan το 1990, σχεδιασμένο από τον Tinker Hatfield.

Τα νέα Air Jordan 5 είναι για συλλέκτες

Τα Air Jordan 5 Off-White x Nike sneakers, αν και δεν γνωρίζουμε προς το παρόν πότε θα κυκλοφορήσουν στην αγορά, είναι ένα συλλεκτικό ζευγάρι σε λευκό χρώμα με κόκκινες ή γαλάζιες λεπτομέρειες, αναλόγως το σχέδιο που επιλέξει κάποιος και συνδυάζει το δέρμα με το σουέντ. 

Τα αποκαλυπτήριά του έκανε ο ίδιος ο Abloh μέσα από τον λογαριασμό του στο Instagram. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @virgilabloh on

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.