Ο Giorgio Armani τα είπε όλα για τη μόδα μετά την πανδημία
"Αρκετά με τη μόδα ως μάρκετινγκ, αρκετά με τις μεγαλοπρεπείς επιδείξεις που μοιάζουν ανάρμοστες".
"Η πολυτελής μόδα δεν μπορεί και δεν πρέπει να προσφέρεται για γρήγορη κατανάλωση. Δεν μπορεί ένα κοστούμι ή ένα σακάκι μου να κάθεται 3 εβδομάδες στο κατάστημα και μετά να θεωρείται ήδη ξεπερασμένο και να αντικαθίσταται από καινούρια, αλλά παρόμοια κομμάτια" γράφει ο Giorgio Armani στην ανοιχτή επιστολή που δημοσιεύει το site μόδας WWD σχετικά με την επόμενη ημέρα μετά την πανδημία στο χώρο της μόδας.
Η επιστολή του Armani συντάχθηκε ως απάντηση σε ένα μακροσκελές άρθρο-έρευνα που δημοσίευσε το WWD για τη βιομηχανία της μόδας στην μετά-κορονοϊού εποχή. Στο κείμενο δημοσιεύτηκε στο WWD με τίτλο "Θα οδηγήσει η πλημμύρα νέων συλλογών στη slow fashion;", διάσημοι σχεδιαστές όπως η Donatella Versace και ο Demna Gvasalia (καλλιτεχνικός διευθυντής του Balenciaga) αλλά και insiders του χώρου σε σημαντικές θέσεις, συζητούν για το καθεστώς πωλήσεων, λανσαρισμάτων και νέων συλλογών.
Η συνέχεια στο womantoc.gr.
Δείτε πρώτοι τις ειδήσεις του Esquire.com.gr στο Google News.
Φωτογραφία Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η νέα συλλογή Cloud Series της Woolrich είναι εμπνευσμένη από τις ανάγκες της σημερινής ζωής σε κίνηση
Βασισμένη στην παράδοση αλλά εμπνευσμένη από τις ανάγκες της σημερινής ζωής σε κίνηση, όπου η άνεση είναι απαραίτητη, ακόμα και στο κέντρο της πόλης, η συλλογή εξελίσσει τις εμβληματικές σιλουέτες σε πιο ελαφριές, ευέλικτες και δυναμικές μορφές.
Η GANT παρουσιάζει το ανανεωμένο Outlet κατάστημά της στο Designer Outlet Athens με το νέο global concept της μάρκας
Η GANT εγκαινιάζει το ανανεωμένο της Outlet στο Designer Outlet Athens, προσφέροντας μοντέρνα εμπειρία αγορών και premium συλλογές ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ σε προνομιακές τιμές.
Εγκαίνια 2 νέων καταστημάτων Brooks Brothers & Replay στην καρδιά της Θεσσαλονίκης
BROOKS BROTHERS και REPLAY εγκαινίασαν από κοινού τα νέα καταστήματα τους που στεγάζονται στον ισόγειο χώρο του εμβληματικού ξενοδοχείου Electra Palace, στην πλατεία Αριστοτέλους στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, και αποτελούν πλέον σημείο αναφοράς.
Η Marks & Spencer αναβαθμίζει την εμπειρία στα καταστήματά της στην Ελλάδα με στοχευμένες επενδύσεις υψηλής αισθητικής
"Μέσα από αυτές τις στοχευμένες ανανεώσεις, ενισχύουμε την εμπειρία αγορών με έναν τρόπο που συνδυάζει τη μοντέρνα αισθητική με τη ζεστασιά και την αυθεντικότητα του brand."
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.