
Τα πρώτα Air Jordan 1 sneakers του Luka Dončić
Η Nike καλωσορίζει τον 21χρονο Σλοβένο στην οικογένεια του Jordan brand με τα Air Jordan 1 Mid "Mindfulness".

O Luka Dončić είναι ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της νέας γενιάς και ένας από τους πιο απολαυστικούς παίκτες αυτή τη στιγμή στο NBA. Καθόλου άδικα λοιπόν, η Nike τον επέλεξε για να γίνει το νέο πρόσωπο του Jordan brand - για την ακρίβεια, να αποκτήσει το δικό του ζευγάρι Air Jordan 1 sneakers. Η είδηση είχε γίνει γνωστή ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο, ωστόσο τώρα έχουμε πρώτη εικόνα του ολοκαίνουργιου μοντέλου.
They put me in a video game!! Air Jordan 1 Mindfulness Available Thursday. pic.twitter.com/KCKxwZRmbR
— Luka Doncic (@luka7doncic) April 29, 2020
Τα Air Jordan 1 Mid "Mindfulness" είναι λευκά, μπασκετικά μποτάκια με παστέλ λεπτομέρειες σε λιλά απόχρωση και στο χρώμα της μέντας.

Η σόλα του δεξιού ζευγαριού είναι βαμμένη στο χρώμα της μέντας, ενώ του αριστερού είναι λιλά.

Είναι εμπνευσμένα σχεδιαστικά από το προσωπικό στυλ του 21χρονου Σλοβένου, γκαρντ των Dallas Mavericks, που βασίζεται στην τεχνική: "Breathe & Center”, "Center & Breathe”. Δύο φράσεις που αναγράφονται στο πίσω μέρος.

Στη γλώσσα αναγράφεται η χρονιά 1972, κατά την οποία η Nike κυκλοφόρησε το πρώτο της μπασκετικό αθλητικό παπούτσι (Bruins and Blazers).

Να σημειωθεί ότι τα Air Jordan 1 Mid "Mindfulness" είναι προς το παρόν διαθέσιμα μόνο μέσα από την πλατφόρμα δημοπρασιών της Stock X.
Από: Esquire US
Δείτε πρώτοι τις ειδήσεις του Esquire.com.gr στο Google News.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.