
H Ben & Jerry's μεταμορφώνει τα θρυλικά Dunk Low της Nike
Η πιο "νόστιμη" συνεργασία της χρονιάς στον χώρο των sneakers.

Λίγο πριν εκπνεύσει το 2019, ο Virgil Abloh, καλλιτεχνικός διευθυντής του αντρικού τμήματος του γαλλικού οίκου μόδας Louis Vuitton και ιδρυτής του streetwear brand, Off-White, συνεργάστηκε με την Nike, προκειμένου να δώσει τη δική του πινελιά σε ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία του sports brand: ανανέωσε τα Dunk shoes και παρέδωσε τα Off-White x Nike Dunk Low σε τρεις διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς.
Τα Dunk shoes της Nike κατέχουν μία ξεχωριστή θέση στην κουλτούρα των sneakers. Πρόκειται για ένα ζευγάρι sneakers που έχει κάτι από τα Air Jordan 1, αλλά και τα Air Force 1 και ξεκίνησε ως μπασκετικό υπόδημα, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των κολεγιακών πρωταθλημάτων. Στα τέλη του 1990 όμως πέρασε από την ρακέτα στον δρόμο, φορέθηκε κατά κόρον από τους skaters και μετονομάστηκε σε SB Dunk. Σήμερα, θεωρείται ένα μοντέλο σήμα κατατεθέν του skateboarding, χάρη στην παχιά σόλα και τη γλώσσα με επένδυση που προσθέτει ένα στρώμα απαλής άνεσης στο επάνω μέρος των ποδιών.
Τώρα, μήνες μετά, η Nike λανσάρει μία ακόμα συλλεκτική εκδοχή του συγκεκριμένου μοντέλου, που αυτή τη φορά φέρει την υπογραφή όχι κάποιου σχεδιαστή και ανθρώπου της μόδας, αλλά μίας από τις πιο δημοφιλείς εταιρείες παγωτού, της Ben & Jerry's.
Η αμερικάνικη εταιρεία μεταμόρφωσε τα Dunks, βάφοντάς τα στα χρώματα της συσκευασίας του διάσημου παγωτού της, "Chunky Monkey", που αποτελείται από παγωτό μπανάνα, κομμάτια brownies και ξηρούς καρπούς. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία του Ben & Jerry's x Nike SB Dunk Low ή αλλιώς του "Chunky Dunky", ενός εμπριμέ δερμάτινου ζευγαριού με ασπρόμαυρο pony skin.

Το Ben & Jerry's x Nike SB Dunk Low ή αλλιώς το "Chunky Dunky" μοντέλο θα κυκλοφορήσει στα καταστήματα στις 23 Μαΐου, ενώ στην ιστοσελίδα της Nike στις 26 του μήνα. Η τιμή του θα ανέρχεται στα 100 δολάρια.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.