H Ben & Jerry's μεταμορφώνει τα θρυλικά Dunk Low της Nike

Η πιο "νόστιμη" συνεργασία της χρονιάς στον χώρο των sneakers.

Λίγο πριν εκπνεύσει το 2019, ο Virgil Abloh, καλλιτεχνικός διευθυντής του αντρικού τμήματος του γαλλικού οίκου μόδας Louis Vuitton και ιδρυτής του streetwear brand, Off-White, συνεργάστηκε με την Nike, προκειμένου να δώσει τη δική του πινελιά σε ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία του sports brand: ανανέωσε τα Dunk shoes και παρέδωσε τα Off-White x Nike Dunk Low σε τρεις διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς.


Τα Dunk shoes της Nike κατέχουν μία ξεχωριστή θέση στην κουλτούρα των sneakers. Πρόκειται για ένα ζευγάρι sneakers που έχει κάτι από τα Air Jordan 1, αλλά και τα Air Force 1 και ξεκίνησε ως μπασκετικό υπόδημα, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των κολεγιακών πρωταθλημάτων. Στα τέλη του 1990 όμως πέρασε από την ρακέτα στον δρόμο, φορέθηκε κατά κόρον από τους skaters και μετονομάστηκε σε SB Dunk. Σήμερα, θεωρείται ένα μοντέλο σήμα κατατεθέν του skateboarding, χάρη στην παχιά σόλα και τη γλώσσα με επένδυση που προσθέτει ένα στρώμα απαλής άνεσης στο επάνω μέρος των ποδιών.


Τώρα, μήνες μετά, η Nike λανσάρει μία ακόμα συλλεκτική εκδοχή του συγκεκριμένου μοντέλου, που αυτή τη φορά φέρει την υπογραφή όχι κάποιου σχεδιαστή και ανθρώπου της μόδας, αλλά μίας από τις πιο δημοφιλείς εταιρείες παγωτού, της Ben & Jerry's.

Η αμερικάνικη εταιρεία μεταμόρφωσε τα Dunks, βάφοντάς τα στα χρώματα της συσκευασίας του διάσημου παγωτού της, "Chunky Monkey", που αποτελείται από παγωτό μπανάνα, κομμάτια brownies και ξηρούς καρπούς. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία του Ben & Jerry's x Nike SB Dunk Low ή αλλιώς του "Chunky Dunky", ενός εμπριμέ δερμάτινου ζευγαριού με ασπρόμαυρο pony skin.

H Ben & Jerry's μεταμορφώνει τα θρυλικά Dunk Low της Nike

Το Ben & Jerry's x Nike SB Dunk Low ή αλλιώς το "Chunky Dunky" μοντέλο θα κυκλοφορήσει στα καταστήματα στις 23 Μαΐου, ενώ στην ιστοσελίδα της Nike στις 26 του μήνα. Η τιμή του θα ανέρχεται στα 100 δολάρια.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.

It’s Christmas Time | Τα καλύτερα δώρα για όλη την οικογένεια από την Yamamay

Lingerie, εσώρουχα, πιτζάμες από την πλούσια συλλογή της Yamamay.

Το Salomon ACS Pro κλείνει 20 χρόνια και επιστρέφει-Η νέα limited έκδοση

Η επετειακή ACS Pro 20th Anniversary edition γιορτάζει 20 χρόνια ριζοσπαστικού design και πρωτοποριακού style.