Τα grooming trends της εποχής είναι και τα ευκολότερα

Προσεγμένα αλλά όχι σε ακραίο βαθμό. Με αδυναμία στα '90s looks των κινηματογραφικών αστέρων.

Δεν ξέρουμε αν έχει νόημα να μιλάμε για grooming trends εν μέσω πανδημίας αλλά από την άλλη αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να αφήσουμε εντελώς το όλο θέμα στην τύχη. Αλλά πρώτα, κάποια στοιχεία. Κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις των σαμπουάν γενειάδας αυξήθηκαν κατά 114% και των conditioners κατά 93%, κάτι το οποίο μαρτυρά ότι θέλουμε να δείχνουμε φροντισμένοι, ακόμα και μέσα στο σπίτι. Παρόλα αυτά, όσον αφορά τα γένια μας, δεν άλλαξαν μόνο οι καταναλωτικές μας συνήθειες, αλλά και το στυλ που επιθυμούμε να τους δώσουμε.

Καταρχάς, ξεχάσαμε το hipster look. Η πανδημία μας έκανε να καταλάβουμε πόσο σημαντικό είναι το να έχουμε ένα κλασικό και απλό beard style. Έτσι, το 2021 αναμένεται να μείνει στην ιστορία για το λιγότερο εξεζητημένο στυλ μας που, όμως, θα κάνει πάντα εντύπωση.

Γένια τριών ημερών

Τα grooming trends της εποχής είναι και τα ευκολότεραiStock

Υπάρχει μία ανάγκη για μινιμαλισμό, χωρίς να θυσιάζεται η κομψότητα, γι' αυτό και η επιταγή της εποχής του κορονοϊού είναι η πρακτικότητα. Τα γένια τριών ημερών μας επιτρέπουν να συμφιλιώσουμε το στυλ μας με τη μάσκα δείχνοντας άψογοι όταν δουλεύουμε στο γραφείο και όταν μένουμε σπίτι να μπορούμε να κάνουμε επαγγελματικές βιντεοκλήσεις χωρίς να δείχνουμε τελείως ατημέλητοι. 

Φαβορίτες

Όταν μιλάμε για καλοξυρισμένους άντρες εν έτει 2021 δεν εννοούμε το να μην υπάρχει ούτε ο παραμικρός υπαινιγμός τριχοφυΐας. Αλλά το να δίνεται έμφαση στις φαβορίτες που πρέπει να είναι καλοσχηματισμένες, σαν αυτές του Jonathan Bailey στο Bridgerton. Αυτό το look είναι κομψό και προσεγμένο, κατάλληλο για κάθε σχήμα προσώπου και πολύ εύκολο να διατηρηθεί. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JONATHAN BAILEY (@jbayleaf)

Το γενάκι

Όχι όποιο κι όποιο, αλλά αυτό που ήταν της μόδας στα '90s και κυκλοφορεί σε δύο διαφορετικές εκδοχές: με ενωμένα μουστάκι-γενάκι, σαν του Edward Norton, ή διαχωρισμένα μεταξύ τους, όπως τα έχει ο Johnny Depp.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Johnny Depp (@johnnydepp)

Αν εσύ θέλεις να υιοθετήσεις αυτό το στυλ μόνος σου στο σπίτι, ξεκίνα τριμάροντας το γενάκι σου με μία ξυριστική μηχανή, στη σκάλα των 9 χιλιοστών. Στη συνέχεια, κόψε το μουστάκι σου στα 6 χιλιοστά. Τέλος, βάλε τη σκάλα στα 2 χιλιοστά και πάρε σύριζα τα πλαϊνά και ό,τι περισσεύει στο κάτω τμήμα του προσώπου σου. Έτοιμος.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.