7 αρώματα για το καλοκαίρι
Ποια αρώματα θα σε κάνουν ακαταμάχητο τώρα που βγαίνεις ξανά έξω.
Τα αρώματα ίσως και να μας έσωσαν κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού. Τουλάχιστον την ψυχολογία μας. Κι αυτό γιατί "επί κανονικότητας" αρωματιζόμασταν για να βγούμε έξω, να φλερτάρουμε, να πάμε σε ένα πάρτυ, ένα event, ακόμα και στο γραφείο. Μετά, ήταν εκεί για να μας θυμίζουν το "ποιοι είμαστε". Κάθε τους ψεκασμός και μία υπόσχεση για το ότι κάποτε θα πάρουμε ξανά πίσω τη ζωή μας. Τώρα, λοιπόν, αυτό το καλοκαίρι που ήρθε επιτέλους η ώρα για μία πρώτη επιστροφή στην κανονικότητα, σου παρουσιάζουμε 7 ακαταμάχητα αντρικά και unisex αρώματα που αντικατοπτρίζουν στις νότες τους όχι μόνο τον άντρα που είσαι αλλά και αυτόν που θέλεις να γίνεις. Που θα σου αλλάξουν τη διάθεση στη στιγμή. Προς το καλύτερο.
Bitter Peach (Eau de Parfum) του Tom Ford

Το άρωμα του πικρού ροδάκινου μπερδεύεται γλυκά με ένα spicy μείγμα από κάρδαμο, ρούμι και έλαιο κονιάκ. Το αποτέλεσμα είναι μία unisex εσάνς, με βάθος και όγκο, που συντροφεύει ιδανικά όλες τις μαγικές καλοκαιρινές νύχτες που έχεις μπροστά σου.
Blue Sage (Eau de Toilette) του Korres

Ένα φρέσκο, ξυλώδες και γλυκό άρωμα με νότες από μέντα, πατσουλί και φασκόμηλο. Αρκετά ελαφρύ χωρίς να γίνεται ποτέ αδιάφορο, είναι το άρωμα που μπορείς να φοράς όλο το καλοκαίρι, από το πρωί στο γραφείο μέχρι αργά το απόγευμα.
Eros (Eau de Parfum) του Versace

Ένα πολυτελές άρωμα που εδώ και χρόνια γράφει τη δική του ιστορία. Πιστό στο μεσογειακό του πνεύμα, αναμειγνύει τη γλυκιά φρεσκάδα του ιταλικού λεμονιού, του μανταρινιού και του καραμελωμένου μήλου με τις ξυλώδεις νότες του κέδρου, το αναζωογονητικό βετιβέρ και το έντονο πατσουλί.
CK Everyone (Eau de Toilette) του Calvin Klein

To Everyone της συμπεριληπτικότητας είναι "πνευματικό παιδι" του One, που σημάδεψε αρωματικά τα 90s, αποτελώντας ίσως το πιο επιτυχημένο unisex άρωμα όλων των εποχών. Όπως τα περισσότερα αμερικανικά eau de toilette είναι ελαφρύ και φρέσκο, μεταφέροντας με την αναζωογονητική αίσθηση που σου αφήνει μία ολόκληρη φιλοσοφία και στάση ζωής. Επίσης, η παραγωγή του γίνεται με τέτοιον τρόπο που δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
Dior Homme (Eau de Toilette) του Dior

Οι περισσότεροι που το δοκιμάζουν "κολλάνε" μαζί του για μία ζωή. Συνδυάζει τις μυρωδιές των κίτρων με την "πικάντικη φρεσκάδα" του περγαμόντου και των ροζ μούρων, αλλά και τη ζεστασιά του κέδρου, την κομψότητα του βετιβέρ από την Αϊτή, τη γλυκιά ένταση του πατσουλί και μία νότα δέρματος. Κατάλληλο για όλες τις ώρες, ανάλογα με την ποσότητα που θα χρησιμοποιήσεις.
Terre d’Hermès Eau Intense Vétiver (Eau de Parfum) του Hermès

Μία σύνθεση που αποτέλεσε τομή στην αντρική αρωματοποιία και αγαπήθηκε όσο λίγες, σε μία διαφορετική εκδοχή. Ξυλώδης, με φυτικές νότες, συνδυάζει τη δύναμη και την κομψότητα του βετιβέρ με τα εσπεριδοειδή, το πράσινο περγαμόντο και τις spicy νότες του πιπεριού Σετσουάν.
> Διάβασε ακόμα: Γυμναστική προσώπου: Πώς οι όμορφοι γίνονται ομορφότεροι
Fusion d'Issey (Eau de Toilette) του Issey Miyake

Ένα άρωμα το οποίο πρέπει να καταφύγεις στην ποίηση για να το περιγράψεις. Θα το λέγαμε "ηλιακό" και "ορυκτώδες", την ίδια στιγμή. Οι διαφορετικές αρωματικές του όψεις είναι ένα παιχνίδι της φύσης ανάμεσα στη φωτεινή φρεσκάδα του λεμονιού και τη ζέστη μιας "ηφαιστειώδους" ξυλείας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.