
5 αρώματα για μυρωδάτα Χριστούγεννα
Αντρικά αρώματα υψηλής αρωματοποιίας και σπάνιες εσάνς δίνουν στα Χριστούγεννα νέο νόημα.
Το να βρεις ένα γουστόζικο μπουκαλάκι με ένα αντρικό άρωμα κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, δώρο σε σένα από ένα αγαπημένο σου πρόσωπο, δεν είναι πάντοτε σπουδαία υπόθεση. Κι αυτό γιατί κάθε festive season η αγορά πλημμυρίζει από mainstream αρώματα σε εορταστικές συσκευασίες. Το θέμα, λοιπόν, είναι αυτά τα Χριστούγεννα να αγοράσεις εσύ ο ίδιος ένα πολυτελές, σοφιστικέ και ευχάριστα ασυνήθιστο άρωμα για τον εαυτό σου, που να αποτελεί αυτό που λέμε κομμάτι της 'haute perfumerie'. Ας δούμε, λοιπόν, τις 5 top επιλογές.
The Inimitable William Penhaligon (Penhaligon's)
Πώς να περιγράψει κανείς αυτό το εξαίσιο άρωμα που κρύβεται μέσα στο πολυτελές του μπουκάλι με το χρυσό πώμα σε σχήμα κεφαλής κριαριού; Καταρχήν, ας πούμε ότι είναι ένα ξυλώδες άρωμα που βρίσκεται στο σημείο συνάντησης της υψηλής αρωματοποιίας με το βρετανικό φλέγμα, καθώς το όνομά του αποτελεί ευθεία αναφορά στον 'απαράμιλλο' William Penhaligon, δηλαδή τον ιδρυτή του brand. Στις νότες κορυφής του εντοπίζουμε το περγαμόντο και το γιασεμί, στην καρδιά του το βετιβέρ, τον κέδρο και το λιβάνι, ενώ στη βάση του το σανδαλόξυλο και το αμπροξάν.
Ambre Nuit (Dior)
Τα έντονα, ανατολίτικα αρώματα ταιριάζουν ταμάμ στην εορταστική ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων. Το πιο ξεχωριστό από αυτά δεν είναι άλλο από το μελένιου χρώματος Ambre Nuit του οίκου Dior που, όπως λέει το όνομά του, ευωδιάζει αμπέρ αλλά και τούρκικο τριαντάφυλλο, δημιουργώντας σου την αίσθηση ότι ζεις μέσα σε ένα παραμύθι της Μέσης Ανατολής. Στις νότες κορυφής του, η προπονημένη σου μύτη θα εντοπίσει τις οσμές του περγαμόντου, του γκρέιπφρουτ και του ροζ πιπεριού, ενώ στο τελείωμά του αυτές του γουαιάκου και του κέδρου.
Tempo (Diptyque)
Θα λέγαμε, ξεδιάντροπα και χωρίς περιστροφές, ότι με αυτό το άρωμα η Diptyque αποτίνει ομάζ στο πατσουλί και την αρωματική επανάσταση που σήμανε η χρήση του στην αρωματοποιία κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960, αλλάζοντας μια για πάντα τον τρόπο που φτιάχνονται τα σύγχρονα αρώματα. Βέβαια, στο Tempo η 'τροπική' μυρωδιά του πατσουλιού συνδυάζεται με πιο γήινες -όπως του φασκόμηλου- και πιο λουλουδένιες (φύλλα βιολέτας). Το αποτέλεσμα είναι ραφιναριστό και πολύπλοκο με έναν ενδιαφέροντα τρόπο.
> Διάβασε ακόμα: 1921, το άρωμα για τα 100 χρόνια Gucci
1921 (The Alchemist's Garden, Gucci)
Ο χαρακτήρας του σοφιστικέ αρώματος 1921, το οποίο φτιάχτηκε για να εορτάσει τα 100 χρόνια του οίκου Gucci, είναι έντονος και την ίδια στιγμή ντελικάτος. Στην αφετηρία του βρίσκουμε την ξεχωριστή μυρωδιά του νέρολι, ενώ τα κίτρα της Φλωρεντίας αποτίνουν φόρο τιμής στην πόλη που γεννήθηκε το ιταλικό maison υψηλής μόδας. Η σύνθεσή του εμπλουτίζεται από τις ξυλώδεις νότες της λουΐζας, ενώ το οσφρητικό του αποτύπωμα σφραγίζεται από τη γήινη, πολυτελή και ξυλώδη μυρωδιά της εβερνίας της προυνοφυούς.
> Διάβασε ακόμα: Θαυμάσια value for money αρώματα
Santal 33 (Le Labo)
Τέλος, το αρρενωπό Santal 33, σύμφωνα με το ιταλικό Esquire, έχει φτιαχτεί για να αναπαράγει σε οσφρητικό επίπεδο μία vintage εικονογραφία που παραπέμπει στο άγριο πνεύμα και τα ράντσα της Μοντάνα. Αναδίδει ευωδίες που θυμίζουν τη μυρωδιά του δέρματος της σέλας ενός αλόγου αλλά και αυτή των σιγαρέτων. Ο πλούσιος χαρακτήρας του ολοκληρώνεται με νότες από κάρδαμο, ίριδα, βιολέτα, μασκ και μπαχαρικά.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.