5 αρώματα για μυρωδάτα Χριστούγεννα
Αντρικά αρώματα υψηλής αρωματοποιίας και σπάνιες εσάνς δίνουν στα Χριστούγεννα νέο νόημα.
Το να βρεις ένα γουστόζικο μπουκαλάκι με ένα αντρικό άρωμα κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, δώρο σε σένα από ένα αγαπημένο σου πρόσωπο, δεν είναι πάντοτε σπουδαία υπόθεση. Κι αυτό γιατί κάθε festive season η αγορά πλημμυρίζει από mainstream αρώματα σε εορταστικές συσκευασίες. Το θέμα, λοιπόν, είναι αυτά τα Χριστούγεννα να αγοράσεις εσύ ο ίδιος ένα πολυτελές, σοφιστικέ και ευχάριστα ασυνήθιστο άρωμα για τον εαυτό σου, που να αποτελεί αυτό που λέμε κομμάτι της 'haute perfumerie'. Ας δούμε, λοιπόν, τις 5 top επιλογές.
The Inimitable William Penhaligon (Penhaligon's)
Πώς να περιγράψει κανείς αυτό το εξαίσιο άρωμα που κρύβεται μέσα στο πολυτελές του μπουκάλι με το χρυσό πώμα σε σχήμα κεφαλής κριαριού; Καταρχήν, ας πούμε ότι είναι ένα ξυλώδες άρωμα που βρίσκεται στο σημείο συνάντησης της υψηλής αρωματοποιίας με το βρετανικό φλέγμα, καθώς το όνομά του αποτελεί ευθεία αναφορά στον 'απαράμιλλο' William Penhaligon, δηλαδή τον ιδρυτή του brand. Στις νότες κορυφής του εντοπίζουμε το περγαμόντο και το γιασεμί, στην καρδιά του το βετιβέρ, τον κέδρο και το λιβάνι, ενώ στη βάση του το σανδαλόξυλο και το αμπροξάν.
Ambre Nuit (Dior)
Τα έντονα, ανατολίτικα αρώματα ταιριάζουν ταμάμ στην εορταστική ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων. Το πιο ξεχωριστό από αυτά δεν είναι άλλο από το μελένιου χρώματος Ambre Nuit του οίκου Dior που, όπως λέει το όνομά του, ευωδιάζει αμπέρ αλλά και τούρκικο τριαντάφυλλο, δημιουργώντας σου την αίσθηση ότι ζεις μέσα σε ένα παραμύθι της Μέσης Ανατολής. Στις νότες κορυφής του, η προπονημένη σου μύτη θα εντοπίσει τις οσμές του περγαμόντου, του γκρέιπφρουτ και του ροζ πιπεριού, ενώ στο τελείωμά του αυτές του γουαιάκου και του κέδρου.
Tempo (Diptyque)
Θα λέγαμε, ξεδιάντροπα και χωρίς περιστροφές, ότι με αυτό το άρωμα η Diptyque αποτίνει ομάζ στο πατσουλί και την αρωματική επανάσταση που σήμανε η χρήση του στην αρωματοποιία κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960, αλλάζοντας μια για πάντα τον τρόπο που φτιάχνονται τα σύγχρονα αρώματα. Βέβαια, στο Tempo η 'τροπική' μυρωδιά του πατσουλιού συνδυάζεται με πιο γήινες -όπως του φασκόμηλου- και πιο λουλουδένιες (φύλλα βιολέτας). Το αποτέλεσμα είναι ραφιναριστό και πολύπλοκο με έναν ενδιαφέροντα τρόπο.
> Διάβασε ακόμα: 1921, το άρωμα για τα 100 χρόνια Gucci
1921 (The Alchemist's Garden, Gucci)
Ο χαρακτήρας του σοφιστικέ αρώματος 1921, το οποίο φτιάχτηκε για να εορτάσει τα 100 χρόνια του οίκου Gucci, είναι έντονος και την ίδια στιγμή ντελικάτος. Στην αφετηρία του βρίσκουμε την ξεχωριστή μυρωδιά του νέρολι, ενώ τα κίτρα της Φλωρεντίας αποτίνουν φόρο τιμής στην πόλη που γεννήθηκε το ιταλικό maison υψηλής μόδας. Η σύνθεσή του εμπλουτίζεται από τις ξυλώδεις νότες της λουΐζας, ενώ το οσφρητικό του αποτύπωμα σφραγίζεται από τη γήινη, πολυτελή και ξυλώδη μυρωδιά της εβερνίας της προυνοφυούς.
> Διάβασε ακόμα: Θαυμάσια value for money αρώματα
Santal 33 (Le Labo)
Τέλος, το αρρενωπό Santal 33, σύμφωνα με το ιταλικό Esquire, έχει φτιαχτεί για να αναπαράγει σε οσφρητικό επίπεδο μία vintage εικονογραφία που παραπέμπει στο άγριο πνεύμα και τα ράντσα της Μοντάνα. Αναδίδει ευωδίες που θυμίζουν τη μυρωδιά του δέρματος της σέλας ενός αλόγου αλλά και αυτή των σιγαρέτων. Ο πλούσιος χαρακτήρας του ολοκληρώνεται με νότες από κάρδαμο, ίριδα, βιολέτα, μασκ και μπαχαρικά.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.