12 πάντοτε cool αρώματα
Τα πιο ποθητά αντρικά αρώματα για τον χειμώνα και την εορταστική περίοδο.
Τα σπουδαία αντρικά αρώματα μπορεί να είναι 'αόρατα', να μην τα βλέπει κανείς όταν τα φοράς, αλλά δεν περνούν ποτέ απαρατήρητα. Κι αυτό γιατί αφήνουν πίσω τους ένα ίχνος που γράφει ανεξίτηλα στην οσφρητική μνήμη όσων βρεθούν στο πέρασμά σου και παράλληλα μαρτυρούν κάτι για σένα. Κάτι που δεν ισχύει μόνο όταν επιλέγεις ένα άρωμα για τον εαυτό σου με αφορμή π.χ. τα Χριστούγεννα αλλά και όταν προσφέρεις κάποιο για δώρο. Το συγκεκριμένο task μπορεί να γίνει πιο εύκολο, λαμβάνοντας υπόψη τα 12 έντονα, ξυλώδη και πικάντικα 'χειμωνιάτικα' αρώματα που ακολουθούν.
Soleil Brûlant (Tom Ford)
Μία ανατολίτικη σύνθεση στην οποία το ροζ πιπέρι, το περγαμόντο και το μανταρίνι ανοίγουν τον δρόμο στις αρωματικές νότες του μελιού, του άμπερ, του λιβανιού και των ανθών της πορτοκαλιάς.
Luna Rossa Ocean (Prada)
Το κλασικό και αγαπημένο άρωμα του οίκου Prada αναγεννήθηκε μέσα από μία νέα εκδοχή που αναβλύζει τη μυρωδιά των κρίνων, του σαφράν και των αναζωογονητικών κίτρων.
Mumbai Noise (Byredo)
Φασόλια τόνκα, αετόξυλο, κόκκοι καφέ, άμπερ, δέρμα και σανδαλόξυλο σε παρασύρουν σε ένα οσφρητικό ταξίδι στη μαγεμένη Βομβάη.
Phantom (Paco Rabanne)
Λεβάντα, βετιβέρ, βανίλια και μήλο στήνουν μία σπιρτόζικη οσφρητική συμφωνία και σε κρατούν φρέσκο κατά τη διάρκεια όλης της μέρας.
Oud For Happiness (Initio)
Ένα άρωμα φουλ στα τερπενοειδή που αναβλύζει βανίλια, γλυκόριζα, μόσχο, ουντ, περγαμόντο και πιπερόριζα.
Gucci Guilty Pour Homme (Gucci)
Άσε τον εαυτό σου να χαθεί στη μαγεία των ανθών της πορτοκαλιάς, του δέρματος, της λεβάντας, του ροζ πιπεριού, του ιταλικού λεμονιού και του ξύλου του κέδρου.
> Διάβασε ακόμα: 5 αρώματα για μυρωδάτα Χριστούγεννα
Moncler Pour Homme (Moncler)
Ένα νέο, ζεστό και μαγνητικό άρωμα που αναβλύζει βετιβέρ, κέδρο, άμπερ, πράσινο πεύκο και φασκόμηλο - με αυτή τη σειρά.
Le Male (Jean Paul Gaultier)
Το αγαπημένο μας Le Male του Jean Paul Gaultier, που κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 1995, αναδίδει τις αξεπέραστες μυρωδιές της λεβάντας, της μέντας, του κάρδαμου, του σανδαλόξυλου, του κέδρου, των ανθών πορτοκαλιάς και, φυσικά, της βανίλιας.
Sauvage Elixir (Dior)
Ένα άρωμα έντονο και ξυλώδες, που σου δίνει υπογραφή, χάρη στις νότες του από γκρέιπφρουτ, κανέλα, μοσχοκάρυδο, βετιβέρ και πατσουλί.
Fusion d'Issey Extrême (Issey Miyake)
Ένα οσφρητικό ταξίδι στους απέραντους ωκεανούς και τα καταπαγωμένα υπόγεια ρεύματα της αβύσσου αλλά και σε ηφαίστεια που παραμένουν ενεργά, με νότες από άμπερ, σανδαλόξυλο, περγαμόντο και πατσουλί.
> Διάβασε ακόμα: Θαυμάσια value for money αρώματα
And Le Parfum (Yves Saint Laurent)
Σύμφωνα με το ισπανικό Esquire, εδώ έχουμε να κάνουμε με την πιο ζεστή, ραφιναρισμένη εκδοχή του κλασικού eau de toilette του γαλλικού οίκου, που περιέχει νότες από λεβάντα, μήλο, γεράνι και κέδρο.
Bvlgari Man Terrae Esence (Bvlgari)
Ζεστό, ξυλώδες και με γήινη καρδιά, η μυρωδιά του μοιάζει σαν αυτή που αναβλύζει τις αυγές του χειμώνα από τα δάση της Μεσογείου.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.
Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"
Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.








