H Acqua di Parma και το γοητευτικό άρωμά της

Η κολόνια που παραμένει ίδια κι απαράλλαχτη από το 1916 απέδειξε ότι τα κλασικά αρώματα δεν φεύγουν ποτέ από τη μόδα.

Μπορεί ο κόσμος των σπουδαίων αρωμάτων να συνεχίζει να βασίζεται στην παράδοση των 'μυτών', παρόλα αυτά, εδώ και δεκαετίες, για να πουληθεί ένα άρωμα πρέπει πρώτα να συνδεθεί με ένα συγκεκριμένο lifestyle, κάτι που ως concept οδήγησε στο να περάσει η πραγματική μυρωδιά των αρωμάτων σε δεύτερη μοίρα. Κόντρα σε αυτή την τακτική, που βασίζεται στο μελετημένο branding, τις designer υπογραφές και τις αδρά πληρωμένες συνεργασίες με επιδραστικές προσωπικότητες, ο οίκος Acqua di Parma παραμένει πιστός στην 'χειροποίητη' προσέγγισή του.

Οι λεμονόκηποι του Αμάλφι σε ένα μπουκάλι

Το όνομα Acqua di Parma έχει συνδεθεί πρώτα απ' όλα με την εμβληματική Colonia, που μοσχοβολάει κίτρα 'αμαλφιώτικα' και που το φρέσκο άρωμά της, το οποίο σαγήνευσε, μεταξύ άλλων, τον Cary Grant, τον Gregory Peck και την Ava Gardner, δεν έχει ανάγκη την υποστήριξη κανενός influencer για να συνεχίσει να υπάρχει.

Για την ιστορία, η Colonia κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 1916. Δημιουργός της ήταν ο Carlo Magnani, που την έφτιαξε για τον εαυτό του και τον κλειστό κύκλο των συγγενών και των φίλων του. Μάλιστα, επί έξι δεκαετίες η Colonia παραγόταν για ράφτες, που τη χρησιμοποιούσαν για να αρωματίζουν τα κοστούμια τους, πριν εξελιχθεί, με φυσικό τρόπο, στο ιδεοτυπικό brand της αρτιζανάλ αρωματοποιίας.

Η αρωματική ταυτότητα ως βεντάλια

Η Colonia βρίσκεται στο απόλυτο σημείο ισορροπίας ανάμεσα στα κίτρα και τις ξυλώδεις νότες. Είναι αναζωογωνητική χωρίς να είναι εφήμερη, ξυλώδης χωρίς να πέφτει βαριά για τη ζέστη του καλοκαιριού. Οι νότες από λεβάντα και δεντρολίβανο, πάλι, την καθιστούν κατάλληλη για κάθε περίσταση.

> Διάβασε ακόμα: CK Everyone, ένα άρωμα για όλ@

Ενώ η αυθεντική εκδοχή παραμένει απαράλλαχτη από το 1916, αν κάποιος θέλει κάτι το διαφορετικό, πλέον υπάρχουν διαθέσιμες πολλές 'ματιές' πάνω στην πρώτη μυρωδιά, που όλες μαζί συνθέτουν μια ωδή πάνω στον ιταλικό τρόπο ζωής.

H Acqua di Parma και το γοητευτικό άρωμά τηςAcqua di Parma

Η πιο πρόσφατη προσθήκη είναι η Colonia C.L.U.B, μια συμπεριληπτική, χωρίς φύλο ερμηνεία της αυθεντικής κολόνιας, στην οποία τη διαφορά την κάνουν οι βοτανικές νότες του shiso. Πιο έντονη είναι η Colonia Essenza, με πατσουλί στη βάση της, ενώ, από τις πολλές εκδοχές, ξεχωρίσαμε και την Colonia Futura που είναι ελαφριά και αιθέρια, χάρη στις νότες βετιβέρ και φασκόμηλου.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.