H Acqua di Parma και το γοητευτικό άρωμά της

Η κολόνια που παραμένει ίδια κι απαράλλαχτη από το 1916 απέδειξε ότι τα κλασικά αρώματα δεν φεύγουν ποτέ από τη μόδα.

Μπορεί ο κόσμος των σπουδαίων αρωμάτων να συνεχίζει να βασίζεται στην παράδοση των 'μυτών', παρόλα αυτά, εδώ και δεκαετίες, για να πουληθεί ένα άρωμα πρέπει πρώτα να συνδεθεί με ένα συγκεκριμένο lifestyle, κάτι που ως concept οδήγησε στο να περάσει η πραγματική μυρωδιά των αρωμάτων σε δεύτερη μοίρα. Κόντρα σε αυτή την τακτική, που βασίζεται στο μελετημένο branding, τις designer υπογραφές και τις αδρά πληρωμένες συνεργασίες με επιδραστικές προσωπικότητες, ο οίκος Acqua di Parma παραμένει πιστός στην 'χειροποίητη' προσέγγισή του.

Οι λεμονόκηποι του Αμάλφι σε ένα μπουκάλι

Το όνομα Acqua di Parma έχει συνδεθεί πρώτα απ' όλα με την εμβληματική Colonia, που μοσχοβολάει κίτρα 'αμαλφιώτικα' και που το φρέσκο άρωμά της, το οποίο σαγήνευσε, μεταξύ άλλων, τον Cary Grant, τον Gregory Peck και την Ava Gardner, δεν έχει ανάγκη την υποστήριξη κανενός influencer για να συνεχίσει να υπάρχει.

Για την ιστορία, η Colonia κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 1916. Δημιουργός της ήταν ο Carlo Magnani, που την έφτιαξε για τον εαυτό του και τον κλειστό κύκλο των συγγενών και των φίλων του. Μάλιστα, επί έξι δεκαετίες η Colonia παραγόταν για ράφτες, που τη χρησιμοποιούσαν για να αρωματίζουν τα κοστούμια τους, πριν εξελιχθεί, με φυσικό τρόπο, στο ιδεοτυπικό brand της αρτιζανάλ αρωματοποιίας.

Η αρωματική ταυτότητα ως βεντάλια

Η Colonia βρίσκεται στο απόλυτο σημείο ισορροπίας ανάμεσα στα κίτρα και τις ξυλώδεις νότες. Είναι αναζωογωνητική χωρίς να είναι εφήμερη, ξυλώδης χωρίς να πέφτει βαριά για τη ζέστη του καλοκαιριού. Οι νότες από λεβάντα και δεντρολίβανο, πάλι, την καθιστούν κατάλληλη για κάθε περίσταση.

> Διάβασε ακόμα: CK Everyone, ένα άρωμα για όλ@

Ενώ η αυθεντική εκδοχή παραμένει απαράλλαχτη από το 1916, αν κάποιος θέλει κάτι το διαφορετικό, πλέον υπάρχουν διαθέσιμες πολλές 'ματιές' πάνω στην πρώτη μυρωδιά, που όλες μαζί συνθέτουν μια ωδή πάνω στον ιταλικό τρόπο ζωής.

H Acqua di Parma και το γοητευτικό άρωμά τηςAcqua di Parma

Η πιο πρόσφατη προσθήκη είναι η Colonia C.L.U.B, μια συμπεριληπτική, χωρίς φύλο ερμηνεία της αυθεντικής κολόνιας, στην οποία τη διαφορά την κάνουν οι βοτανικές νότες του shiso. Πιο έντονη είναι η Colonia Essenza, με πατσουλί στη βάση της, ενώ, από τις πολλές εκδοχές, ξεχωρίσαμε και την Colonia Futura που είναι ελαφριά και αιθέρια, χάρη στις νότες βετιβέρ και φασκόμηλου.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.