
Κι αν αυτό είναι το καλοκαίρι του τριχωτού άντρα;
Η ζωή γίνεται λίγο πιο εύκολη για όλους εμάς που μεγαλώσαμε τριχωτοί σε μια εποχή που όλοι ξύριζαν το στέρνο τους.
Τρίχες, τρίχες και πάλι τρίχες. Είναι παντού. Στο σώμα μας και στα σώματα των αντρών γύρω μας. Αν δεν τις έχεις, βέβαια, δεν θα σου πει κανείς να πας να βάλεις εμφυτεύματα στην πλάτη σου για να δείχνεις σαν "αρκούδος". Τα πράγματα, δεν ήταν όμως πάντοτε έτσι. Όσοι τριχωτοί ζήσαμε τα νιάτα μας από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 μέχρι τις αρχές αυτής του 2010, με πρότυπα τα μοντέλα της Abercrombie & Fitch με τα τέλεια αποτριχωμένα στέρνα ή τους άντρες που πόζαραν για τον φακό του Bruce Weber, έχουμε περάσει δύσκολα.
It's human nature
Το τι έχουμε ακούσει δεν περιγράφεται. Από το "τι ήρθες με το πουλοβεράκι στην παραλία" μέχρι το "μα καλά, δεν ζεσταίνεσαι;". Λες και, αντίστοιχα, οι άτριχοι ή οι ξυρισμένοι τον χειμώνα ξεπαγιάζουν. Λες και έδωσε κανείς το δικαίωμα σε κάποιον να σχολιάσει την πυκνότητα (ή το μήκος) των τριχών μας.
Για να μη μιλήσω για τα επικριτικά βλέμματα σε περίπτωση που ξεπρόβαλαν τίποτα τρίχες στους ώμους και την άνω πλάτη μας, φαινόντουσαν μέσα από ένα αραιής ύφανσης λευκό T-shirt ή, φευ, κυκλοφορούσαμε με βερμούδες. Μέχρι και ο Jon Bon Jovi κάποια στιγμή, αν θυμάμαι καλά για να διαφημίσει ένα άρωμα, είχε χρειαστεί να ξυρίσει το στέρνο του. Ναι, του το είχαν ζητήσει από την εταιρεία του, θυμάμαι ακόμη τη συνέντευξή του σε ένα τεύχος του περιοδικού Ποπ Κορν που το είχε αναφέρει.
Ευτυχώς, δεν ήμασταν όλοι στρατιωτάκια του grooming συρμού. Κάποιοι από εμάς μείναμε πάντα τριχωτοί (it's human nature, που τραγουδούσε και η Madonna), κάποιοι άλλοι απλώς τριμάραμε ό,τι νιώθαμε πως μας περίσσευε (και πολύ καλά κάναμε), κάποιοι άλλοι, ίσως οι περισσότεροι, περάσαμε περιόδους που ήμασταν από full hairy έως full shaved (και όλα τα ενδιάμεσα στάδια).
Ένα δώρο του προτάγματος για συμπερίληψη
Τα τριχωτά πρότυπα που βασιλεύουν αυτό το καλοκαίρι, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι αποτέλεσμα του κοινωνικού προτάγματος για συμπερίληψη όλων των σωμάτων, τριχωτών και άτριχων.
Παλαιότερα, οι τριχωτοί άντρες που θεωρούνταν θελκτικοί (ναι, υπήρχαν και αυτοί, δεν ήταν τα πράγματα άσπρο-μαύρο) ήταν εκτός mainstream, αντιμετωπίζονταν, στο περίπου, ως αντικείμενα φετίχ, παρέπεμπαν αυτόματα στη θεωρούμενη ως τάχαμου ντεκαντάνς αισθητική των χαρισματικών πορνοστάρ της δεκαετίας του 1970.
Όσες γυναίκες, δε, όπως η Patti Smith ή η Madonna άφηναν αξύριστες τις μασχάλες τους θεωρείτο είτε ότι ήταν "άπλυτες" είτε ότι το έκαναν για να "προκαλέσουν". Δηλαδή, έλεος.
Τελευταία οι fully haired, όμορφοι άντρες, αφού κυκλοφόρησαν για μερικά χρόνια στα clean φαγάδικα των hipsters, τις γκαλερί και την Πειραιώς 260, βρέθηκαν μέχρι και στα βιντεοκλίπ του The Weeknd. Κι αυτό, είναι cool. Όπως και οι χρυσές καδένες. Really.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.