
Bleu de Chanel, το αντρικό άρωμα που 'ακτινοβολεί' ελευθερία
Κάθε εκδοχή του Bleu de Chanel είναι φτιαγμένη για να μαγνητίζει και να αντανακλά την αυτοπεποίθηση αλλά και τις ευαισθησίες εκείνου που το φοράει.
Είναι σπουδαίο άρωμα το Bleu de Chanel, σε όσες εκδόσεις του κι αν το έχω δοκιμάσει, όλες τους έχουν ταιριάξει στο δέρμα μου, κάτι που δεν συμβαίνει με όλα τα αρώματα. Ο ιδεότυπος, δε, εκείνου που το επιλέγει, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο λανσάρισμα του, αναφέρεται σε έναν άντρα που δεν μοιάζει με κανέναν άλλο, που το αρωματικό του αποτύπωμα είναι αυθεντικό, μυστηριώδες, αψηφά τις συμβάσεις, έχει κάτι από την ισχύ του χρώματος του μεσονύκτιου ουρανού. Ορκισμένος να γράψει ο ίδιος τη μοίρα του, είναι γεμάτος ζωντάνια και γοητεία, όπως το άρωμά του.
Το απόλυτο αρωματικό τρίπτυχο
To Bleu de Chanel θεωρείται ότι άνοιξε νέους αρωματικούς δρόμους. Με το λανσάρισμά του το 2010, η Eau de Toilette εκδοχή του αγαπημένου αρώματος αντικατόπτρισε στη σύνθεσή της έναν νέο τύπο αρσενικότητας, ο οποίος αρνείται να υποκύψει στους περιορισμούς που θέτουν οι κοινωνικές συμβάσεις και δεν φοβάται να δείξει την ευαίσθητη πλευρά που συνυπάρχει με τον αποφασιστικό του χαρακτήρα.
Τα διαφορετικά πρόσωπα του Bleu de Chanel και του ξυλώδους αρωματικού του σώματος εξερευνώνται, πλέον, μέσα από τρεις διαφορετικές εκδοχές, με το Eau de Parfum που κυκλοφόρησε το 2014 να είναι πιο αισθησιακό και το Parfum του 2018 πιο σοφιστικέ. Καθένα από αυτά αποκαλύπτει το δικό του κομψό πρόσωπο, που μαγνητίζει, όπως και την ξεχωριστή του υπογραφή.
> Διάβασε ακόμα: 5 ξυλώδη αρώματα για το φθινόπωρο
Bleu de Chanel Eau de Toilette
Το ηλεκτρισμένο Eau de Toilette ξεχωρίζει για το ταίριασμα των κίτρων με έναν ισχυρό αρωματικό χαρακτήρα που ξεχυλίζει από φρεσκάδα και ζεσταίνεται από τις ξηρές νότες του κέδρου και το σανταλόξυλο από τη Νέα Καληδονία.
Bleu de Chanel Eau de Parfum
Το πιο υπνωτιστικό Eau de Parfum ακτινοβολεί ελευθερία, με τη φρεσκάδα του βετιβέρ να αναδεικνύεται σε μια σύνθεση με σώμα γεμάτο, στο οποίο ξεχωρίζουν και οι αισθησιακές νότες του κέδρου και του άμπερ.
Bleu de Chanel Parfum
Το Parfum είναι εκρηκτικό. Το άρωμα του κέδρου και του σανταλόξυλου από τη Νέα Καληδονία επιμηκύνει χρονικά την αρωματική του φρεσκάδα. Είναι πλούσιο, έχει σοφιστικέ βάθος χωρίς όρια, δημιουργεί μια μυστηριώδη και μοναδική αλχημεία ανάμεσα στη σύνθεσή του και την επιδερμίδα που το υποδέχεται.
Οι τρεις διαφορετικές συνθέσεις αντικατοπτρίζονται και στο μινιμαλιστικό φλασκί μέσα στο οποίο βρίσκονται, με την κομψή απόχρωση καθενός από αυτά, που δεν είναι ούτε μπλε ούτε μαύρη, να γίνεται όλο και πιο βαθιά καθώς κινούμαστε από το Eau de Toilette στο Parfum.
> Διάβασε ακόμα: Τα κλασικά αρώματα που θα είναι πάντα στη μόδα
Πώς μυρίζει ένας "ελεύθερος άντρας"
Τα αρώματα δεν είναι μόνο οι όμορφες μυρωδιές τους, βέβαια, αλλά και όσα μας κάνουν να επενδύουμε σε αυτά, με έναν τρόπο συναισθηματικό. Κάθε μα κάθε φορά που αρωματιζόμαστε η διάθεσή μας αλλάζει. Μη αναμενόμενο και γεμάτο αντιθέσεις, το Bleu de Chanel έχει κλείσει μέσα του το πνεύμα της εποχής του και το μεταδίδει μέσα από τις άχρονες και την ίδια στιγμή μοντέρνες ποιότητες των τριών διαφορετικών ερμηνειών του. Γεμάτο ζωντάνια και συναίσθημα σε κάθε εκδοχή, έχει γίνει το άρωμα που προτιμούν οι άντρες με μαγνητισμό και αντανακλά προσωπικότητες γεμάτης αυτοπεποίθηση αλλά και ευαισθησίες.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.