Ο Brad Pitt έχει δική του σειρά περιποίησης. Λέει, όμως, τίποτα;
Ένας συντάκτης του αμερικανικού Esquire δοκίμασε τα προϊόντα περιποίησης του Brad Pitt και απεφάνθη για την αποτελεσματικότητά τους.
Το πιο πιθανό είναι να γνωρίζεις ήδη ότι εδώ και μερικές εβδομάδες έχει βγει στην αγορά η νέα σειρά genderless περιποίησης προσώπου Le Domaine του Brad Pitt, που προέκυψε από τη συνεργασία του Αμερικανού ηθοποιού με την οικογένεια των Γάλλων οινοποιών Perrin. Προς το παρόν, περιλαμβάνει τρία μόνο προϊόντα: Ένα σέρουμ, μία κρέμα και ένα γαλάκτωμα καθαρισμού, ενώ αναμένεται να προστεθεί μία ακόμα κρέμα, με λεπτόρευστη υφή. Αξίζει, άραγε, να τα δοκιμάσεις;

Η ιστορία των προϊόντων περιποίησης Le Domaine
Ο Marc Perrin, συνιδρυτής της Le Domaine, έχει δηλώσει πως τα καλλυντικά θα έβγαιναν στην αγορά, είτε έμπαινε στο επιχειρηματικό πλάνο ο Brad Pitt, είτε όχι. Άλλωστε, η ιστορία τους έχει ξεκινήσει εδώ και δεκαπέντε χρόνια, όταν ο αδερφός του, που είναι νευρολόγος, αποφάσισε να εμβαθύνει στις αντιοξειδωτικές ιδιότητες των σταφυλιών που χρησιμοποιεί η οικογένειά τους, για την παραγωγή κρασιού, εδώ και πέντε δεκαετίες.
Αφού ανακάλυψε, σε συνεργασία με τον Pierre-Louis Teissedre, καθηγητή οινολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μπορντό, ποια ποικιλία από τα κλήματά τους έχουν τη μεγαλύτερη αντιοξειδωτική δύναμη, ανατέθηκε στον Teissedre η ανάπτυξη του GSM10, ενός ισχυρού αντιοξειδωτικού μορίου. Στη συνέχεια, μπήκε στο πλάνο ο Δρ Nicholas Levy, που ανέπτυξε το ProGR3, ένα κοκτέιλ που βοηθά την επιδερμίδα να παραμένει υγιής. Οι δύο "ευρεσιτεχνίες" χρησιμοποιούνται, πλέον, αποκλειστικά στα προϊόντα της Le Domaine.
> Διάβασε ακόμα: Η νέα καριέρα του Brad Pitt μόλις ξεκίνησε
Η δοκιμή των προϊόντων
Η σύνθεση των καλλυντικών είναι κατά 96% φυσική, ενώ το packaging τους, που δείχνει όμορφο και πολυτελές, είναι eco-friendly. Οι τιμές τους, δε, είναι εξαιρετικά υψηλές. Η κρέμα προσώπου -μιλάμε για ένα βαζάκι των 50ml- κοστίζει 320 δολάρια, το σέρουμ των 30ml τιμάται 385 δολάρια, ενώ το γαλάκτωμα καθαρισμού 80. Αυτές οι τιμές, αυτόματα, κατατάσσουν τη Le Domaine στις εταιρείες με τα πιο premium, luxury καλλυντικά, όπως η La Prairie. Τα αξίζουν, όμως, τα λεφτά τους τα προϊόντα της;
> Διάβασε ακόμα: Μόλις μάθαμε τα μυστικά περιποίησης του Brad Pitt
Το ελαφρώς αφρίζον γαλάκτωμα καθαρισμού αφήνει στην επιδερμίδα μια αίσθηση καθαριότητας, χωρίς να δημιουργεί αίσθηση τραβήγματος. Το σέρουμ, που δεν περιέχει άρωμα, έχει γαλακτώδη μορφή που μοιάζει με γέλη, απορροφάται γρήγορα και ενυδατώνει την επιδερμίδα, ενώ η κρέμα έχει πιο πλούσια υφή και είναι ελαφρώς αρωματισμένη. Παρότι μάλλον είναι πιο κατάλληλη ως κρέμα νυκτός για τον χειμώνα, δεν είναι βαριά.
Οπότε; Οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές αν και η αποτελεσματικότητα μιας σειράς προϊόντων περιποίησης, για να κριθεί με σιγουριά, απαιτεί εφαρμογή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Από: Esquire US
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
#SeasonFavorites| Το υπέροχο παλτό που θα σε ακολουθεί σε κάθε χειμώνα
Βρήκαμε επιτέλους το πανωφόρι που δε θα σε προδώσει, όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά
Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.
New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται
Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.
Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ
Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.
Η τέχνη του ανδρικού στυλ
Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.
UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee
Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.